Read the Official Description

header

مهندسی است با ایجاد اسکلت یک مدل 3D (مفاصل، عضلات و استخوان) مورد نیاز برای انیماتور برای حرکت و موقعیت شخصیت خود را به درستی درک شود. این یک گام قبلی برای انیمیشن است، بنیادی به طوری که شخصیت یا سه بعدی می تواند در یک کار واقع بینانه در کار متحرک عمل کند. "جعل" یکی از ارکان ارزشمند در فرایند پیچیده انیمیشن 3D است.

برای چه کسی است؟برای تمام کسانی که دانش آموزان، تکنسین ها و یا متخصصان انیمیشن با دانش پایه از برنامه Autodesk مایا که مایل به تخصص در تجارت Rigger از طریق یادگیری ابزار لازم برای ایجاد Rig.

هدف درسدانش آموز را با ابزارهایی که لازم است برای ایجاد راهس ها فراهم آورند، ارائه می دهند که قابلیت استفاده بهینه را برای انیماتور فراهم می کنند. برای این منظور، دانش آموزان باید تکنیک های خاصی را از "تطبیق" به دست آورند: چهره چهره، ایجاد مفاصل، Blendshapes و کنترل، تولید ابزار، IKs و FKs، یادگیری اصول اسکینینگ و تغییر شکل بیان.

روش شناسیکاملا با کار فردی بر روی کامپیوتر و در یک گروه کوچک.

دستور کار

ایجاد یک سیستم

  • ایجاد یک جرثقیل
  • تظاهرات صورت

اتصالات و دیگر شکل دهندگان

  • تفاوت های بین شکل دهندگان مختلف و آب و برق آنها
  • ایجاد مفاصل و دیگر شکل دهندگان مانند شکل های مخلوط، پیچ و تاب و غیره

ایجاد کنترل

  • چگونه برای ایجاد کنترل
  • چگونه می توان کنترل ها را با شکل گیرنده ها متصل کرد

تولید اسکریپت ها

  • تولید ابزار
  • مبانی ایجاد یک autorig

ایجاد IK / FK

  • تفاوت بین IK های مختلف و FK
  • چگونه یک سوئیچ بین یک و دیگری را تغییر دهیم

پوست انداختن

  • پایه های پوست،
  • وزن: رنگ، صادرات، واردات و کپی

اطلاعات

  • معلم: جوآن بوگیگاس
  • مدت زمان: 64 ساعت
  • نرم افزار: Autodesk مایا
  • ساعت: دوشنبه از ساعت 4 صبح تا 8:00 صبح
  • تاریخ: از 13 مارس تا 17 ژوئیه
  • ظرفیت: 12 دانش آموز
  • قیمت: 420 یورو
  • مورد نیاز: ضروری است که دانش پایه Autodesk مایا را داشته باشیدpicture
Program taught in:
اسپانیایی

See 3 more programs offered by Escola de Cinema de Barcelona »

Last updated June 14, 2018
این دوره Campus based
Start Date
مارس 2019
Duration
پاره وقت
Price
420 EUR
By locations
By date
Start Date
مارس 2019
Application deadline

مارس 2019