ترکیب موسیقی و طراحی صدا برای بازی های ویدئویی

Microfusa

شرح برنامه

توضیحات رسمی را مطالعه کنید

ترکیب موسیقی و طراحی صدا برای بازی های ویدئویی

Microfusa

شرح

در سال های گذشته، هر دو تولید موسیقی الکترونیک و تکامل بازی های ویدئویی، رشد بی سابقه ای را تجربه کرده است، و در نتیجه، آن را بخشی از بودجه های صنعت سینمایی، تولید درآمد و درآمد می کند.

در حال حاضر، پروژه های میلیون دلاری به بازار عرضه می شود که صدها نفر از متخصصان بخش های مختلف، در زمینه برنامه نویسان، هنرمندان، کارشناسان بازاریابی، گرافیک، طراحان فنی صدا و غیره کار می کنند.

صحنه های بازی های ویدئویی نیاز به آشکار، پرسنل واجد شرایط دارند که تمام کارهایی را که در ایجاد موزیک و جلوه های صوتی این پروژه ها دخیل هستند انجام می دهد.

مستقل از اندازه پروژه ها: این می تواند در مورد یک بازی ساده که توسط یک شرکت بازی های ویدئویی مستقل با کارکنان محدود به پیشرفت های فنی ترسناک توسعه داده شود، سال ها بعد میلیون ها بازیکن را باز می کند. همه آنها نیاز به موسیقی و صدا دارند تا تجربه بازی کامل شود.

ترکیب موسیقی و طراحی صدا برای دوره های بازی های ویدئویی برای همه کسانی که علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد یک موسیقی متن هستند، از مطالعه برنامه نویسی ساده تا روز ضبط در یک استودیوی ضبط، با یک دسته کوچک موسیقی جاز، ارکستر بزرگ، با صداهای الکترونیکی و یا هر گونه نیاز دشوار که ممکن است پروژه مورد نیاز باشد.

هدف از این دوره این است که دانش آموز را به یک تجربه زندگی واقعی از مدیریت، ترکیب و ضبط یک موسیقی متن برای یک بازی ویدئویی نزدیک سازید. ما هر یک از مراحل مورد نیاز را بررسی خواهیم کرد تا شما نه تنها بدانید که نه تنها نحوه کار در صنعت به نحوی کارآمد، بلکه نحوه برقراری ارتباط با شبکه برای دستیابی به موفقیت.

در طول دوره ما مهمان های بسیار ویژه ای خواهیم داشت که تجربیات خود را با ما در کلاس های اصلی: Oscar Araujo، Eduardo de la Iglesia، Matías Lizana y Pep Terradas و دیگران به اشتراک می گذارند. علاوه بر این، دانش آموزان امکان انتخاب همکاری با دانشگاه های شناخته شده بخش را دارند.

videojuegos

سرفصل دروس

  • تاریخ موسیقی برای بازی های ویدئویی و سینما
    • برای شناختن به کجا باید برویم، اول باید بدانیم که از کجا آمده ایم. این موضوع برای دانش آموزانی که می دانند چه اتفاقی می افتد، و آنچه در آن زمان برای صنعت اهمیت دارد، اساسی است.
  • ترکیب برای تصاویر
  • موسیقی برای بازی های ویدئویی یا سینما کاملا متفاوت از موسیقی است که ما می دانیم و گوش می دهیم به طور سنتی، در آهنگ های جداگانه. ما باید راهی برای روندهای تاریخ با آن پیدا کنیم، شخصیت های ملودی را توصیف کنیم یا حلقه های بی پایان را که برای بازیکن بسیار لذت بخش هستند، بدون خستگی نداشته باشیم. همه اینها با دانستن اینکه کدام هماهنگی استفاده می شود، چه ابزار مناسب و چه چیزی را در درون یک پروژه اجرا می کند، به دست می آید تا در نهایت هماهنگی داشته باشد.
  • هماهنگی کاربردی
  • این موضوع، تکمیلی به ترکیب برای تصاویر، تلاش می کند به طور عمیق و به شیوه ای فنی توضیح دهد که مبانی هماهنگی که ما در بازی های ویدئویی و سینما استفاده خواهیم کرد. تمرین ها و وظایف به دانش آموز اختصاص داده می شود تا در خانه کار کند، که بعدها در کلاس با نمایش نمونه ها اصلاح خواهد شد.
  • تنظیم و ارکستراسیون
  • این موضوع نقش هر سازنده را در یک ارکستر توضیح می دهد: سوابق، رنگ های صورتی، ویژگی ها، قرار دادن آکورد، رانندگی صدای ... و غیره، همه چیز لازم است تا دانش آموز بتواند اولین گام های خود را به عنوان آهنگساز بگذارد و برای پروژه نهایی آموزش دیده است.
  • نرم افزار موسیقی
  • زمان فرا رسیده است تا با sequencer ها دست و پنجه نرم کنید! در این موضوع، ما فرایندی را که می توانیم در رایانه به عنوان یک ارکستر در صفحه کلید ما انجام دهیم مطالعه خواهیم کرد. با استفاده از نرم افزار رایج ترین (منطق، Cubase ... و غیره) و همه چیز مربوط به آن (Kontakt، EastWest، Plug-ins، Omnisphere ... و غیره) برای گرفتن دانش آموز برای تولید نمونه های خوب فقط در یک سال. ما همچنین با WWISE یا FMOD کار خواهیم کرد تا دانش آموزان درک کنند که چگونه می توان موسیقی و صدا را در یک بازی ویدئویی پیاده سازی کرد تا در هنگام بازی همه چیز به صورت خودکار با توجه به پارامترهای تعیین شده بین آهنگساز و تجهیزات برنامه نویسی اصلاح شود.
  • Orchestration MIDI
  • یک موضوع اهمیت حیاتی برای پروژه نهایی، همانطور که ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانیم آنچه را که ما بر روی یک رایانه ایجاد کرده ایم را به کاغذ تبدیل کنیم تا هر نوازنده بتواند با راحتی تفسیر شود (Sibelius، Finale ... و غیره). علاوه بر این، ما جنبه های مهم را بررسی خواهیم کرد تا صداهای واقعی به نظر برسند (مخلوط کردن کتابخانه ها، پلاگین ها ... و غیره)، به این ترتیب دانش آموز قادر خواهد بود در ترتیب ایجاد یک آلی بیشتر و موسیقی پویا.
  • طراحی صدا
  • توسعه این موضوع ضروری است تا دانش آموز بتواند جلوه های صوتی را در پروژه اجرا کند. ضبط، پردازش صوتی، جلوه های صوتی و غیره، حوزه ای بسیار وسیع و جالب از بازی های ویدئویی است. علاوه بر این، بازار کار بسیار استقبال می کند که همان آهنگساز می تواند خدمات اثر صدا را ارائه دهد، به این ترتیب، یک نفر می تواند مدیریت کند، تمام جنبه های مربوط به صدا.
  • پروژه نهایی
  • این موضوع، که در طول ترم گذشته توسعه پیدا می کند، دانشجوی مسئول ایجاد یک موسیقی متن (حدود 10 دقیقه موسیقی) را با استفاده از تمام دانش هایی که در طول سال ها پوشش داده است، قرار می دهد. پروژه نهایی شامل تدوین، ترتیب دادن، داشتن تمام مواد بر روی کاغذ و ضبط آن با ارکستر یا باند تا انتهای دوره (سال)، ما امیدواریم که آن را به یک تجربه با شکوه است.
  • کلاس های اصلی
  • اسکار اروگوئه: آهنگساز موسیقی متن سه گانه "Castlevania Lords of Shadow"، با یک تاریخ کار طولانی برای بازگشت او به عنوان یکی از بهترین سازندگان صوتی و تصویری کشور
  • ادواردو د لا ایگلسیا: آهنگساز و طراح صدای با تجربه فراوان کار می کند، در میان چیزهای دیگر، سری "Commandos"
  • Matías Lizana: موسیقیدان و آهنگساز متمایز از صحنه های مستند، کار خود را برای "Pixel Cream Studios" در آخرین کار خود "راه رستگاری". Matías به ما توضیح می دهد که چگونه در داخل بخش از منظر دیگر کار می کند
  • پپ تاراداس: آهنگساز، ارگان، سازنده، تخصص پپ است جاز و گروه بزرگ، با او در داخل بازی های ویدئویی می بینیم ما همچنین می توانیم نمرات جاز و نحوه استفاده آنها را پیدا کنیم

Requisitos

علمی:

  • مدرک فنی در موسیقی یا تجربه معادل معتبر
  • نامزد باید نمرات خود را یا نمونه کارهای خود را به مدرسه برای مدرسه برای ارزیابی مواد ارسال کند

مواد:

  • این مدرسه امکان استفاده از امکانات آن، کلاس های کامپیوتر و استودیوهای ضبط را فراهم می کند، با این هدف که دانش آموزان بتوانند آن را مطالعه و تمرین کنند

* استودیوهای ضبط که دانش آموزان به آن دسترسی دارند، بستگی به ترم تحصیلی آنها دارد

این مدرسه این برنامه ها را ارائه می نماید:
  • اسپانیایی


آخرین به روز رسانی April 25, 2018
مدت زمان و قیمت
این دوره واقع در پردیس
Start Date
تاریخ شروع
اکتبر 2018
Duration
مدت زمان
پاره وقت
Price
قیمت
4,995 EUR
Locations
اسپانیا - Barcelona, Catalonia
تاریخ شروع : اکتبر 2018
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان جولای 31, 2019
Dates
اکتبر 2018
اسپانیا - Barcelona, Catalonia
آخرین مهلت تقاضا درخواست اطلاعات
تاریخ پایان جولای 31, 2019