Keystone logo

19 دوره آکادمیک برنامه ها که در تعمیرات موتور خودرو 2024

فیلترها

فیلترها

  • مهارتهای زندگی
  • عملکرد خودروهای موتوری
  • تعمیرات موتور خودرو
رشته های تحصیلی
  • مهارتهای زندگی (19)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دوره آکادمیک برنامه ها که در تعمیرات موتور خودرو

    تعمیر وسایل نقلیه موتوری چیست؟
    تعمیر وسایل نقلیه موتوری (MVR) فرایند تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه موتوری است که شامل بازرسی، تشخیص و تعمیر مسائل مکانیکی با اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و سایر وسایل نقلیه موتوری است. MVR همچنین می تواند به کسب و کار اداره یک گاراژ یا تعمیرگاه خودرو اشاره کند.

    با مدرک تعمیر وسایل نقلیه موتوری چه کاری می توانم انجام دهم؟
    مدرک تعمیر وسایل نقلیه موتوری می تواند منجر به حرفه ای به عنوان مکانیک، تکنسین بدنه خودرو یا مدیر خدمات در نمایندگی خودرو یا تعمیرگاه شود. شما همچنین می توانید گاراژ یا تعمیر خودرو خود را باز کنید.

    چرا مطالعه تعمیر وسایل نقلیه موتوری؟
    تعمیر وسایل نقلیه موتوری درک درستی در مورد چگونگی نگه داشتن وسایل نقلیه ما در حال اجرا به درستی فراهم می کند. بدون تعمیر و نگهداری منظم و تعمیرات، اتومبیل ها و کامیون های ما به سرعت خراب می شوند و برای رانندگی ناامن می شوند. MVR به بهبود ارزش فروش مجدد وسایل نقلیه ما کمک می کند، با نگه داشتن انها در شرایط خوب، ما می توانیم پول بیشتری برای انها در هنگام فروش یا تجارت انها دریافت کنیم.

    درجه تعمیر وسایل نقلیه موتوری چیست؟
    درجه تعمیر وسایل نقلیه موتوری در بسیاری از کالج های محلی و مدارس فنی ارائه می شود. این برنامه ها معمولا دو سال طول می کشد و منجر به مدرک کاردانی در تعمیر وسایل نقلیه موتوری می شود. در طول تحصیلات خود، شما در مورد مکانیک موتور، سیستم های تعلیق، ترمز، سیستم های الکتریکی و غیره یاد خواهید گرفت. شما همچنین می خواهد دست در تجربه کار بر روی اتومبیل و کامیون در فروشگاه خودرو کالج به دست اورید.