Keystone logo

1 دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در املاک و مستغلات که در برنابی, کانادا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه تحصیلات تکمیلی
  • کانادا
  • مطالعات کسب و کار
  • املاک و مستغلات
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در املاک و مستغلات

      این شهرستان دارای برخی از موسسات آموزش عالی که در آن می توان آموزش به در هر شغلی که انتخاب شده است. یکی همیشه می توانید دوره های مناسب برای انجام در کالج برنابی و دانشگاه های که شاخه در این شهرستان پیدا کنید.

      منطقه املاک و مستغلات شامل طیف گسترده ای از کسب و کار و مباحث مربوط به اموال. دانش آموزانی که این برنامه ممکن است در مورد شیوه های کسب و کار، قانون قرارداد، روند بازار، بازارهای مالی، املاک تجاری، رفتار مصرف کننده و عواملی که ارزیابی اموال را تحت تاثیر قرار یادگیری را دنبال کنند.

      کانادا بهترین کشور است به دنبال آموزش عالی خود را اگر شما یک فرد تعاملی هستند. تقریبا هر گروه قومی در کانادا حضور در نتیجه آن 'جامعه چند فرهنگی SA. مانع زبان یک مسئله به دانشجویان خارجی به عنوان کانادا در نظر گرفته رهبر جهان 'در آموزش زبان است.

      دانشنامه های تکمیلی برنامه هایی هستند که آموزش های متمرکز در حوزه تحصیلی دانشجویان را در اختیار آنها قرار می دهند. اخذ دانشنامه تحصیلات تکمیلی می تواند به دانشجویان کمک نماید تا برای مشاغل معینی واجد شرایط گردند یا آنها را آماده می نماید تا در حوزه منتخب خود به تحصیل و مطالعه بیشتر بپردازند.