Keystone logo

15 دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در فناوری اطلاعات 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات فن آوری
  • فناوری اطلاعات
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (15)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در فناوری اطلاعات

    دیپلم پیشرفته فراهم می کند دانش پیشرفته در یک موضوع خاص آماده سازی دانشجویان برای یک کار و یا برای مطالعه بیشتر. برنامه در سراسر جهان در مدارس در دسترس هستند و اغلب یک تا دو سال طول بکشد.

    شما ممکن است درخواست، چه دیپلم پیشرفته در آن است؟ این برنامه به طور معمول برای افراد بدون پس زمینه در فن آوری اطلاعات طراحی شده است. برخی از موضوعات که دانش آموزان ممکن است مطالعه شامل مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر و مهندسی نرم افزار. بسیاری از برنامه های هر دو کار و تیم پروژه های فردی شامل. دانش آموزان ممکن است برنامه های کاربردی که اعمال نظریه های تبادل الکترونیکی داده ها، امن ارائه جلویی، مدیریت محتوا، و سرور مبتنی بر وب تعاملی ایجاد کنید. برخی از برنامه های حوزه های تخصصی برای دانش آموزان را انتخاب کنید ارائه دهد.

    دانش آموزانی که به سمت یک دیپلم در آن کار بهره مند است که در آنها توسعه مهارت های مهم مانند ارائه و مدیریت پروژه.با کامپیوتر بودن در پایه و اساس آینده، دانش آموزان بسیاری از مشاغل مختلف است که آنها می توانند از را انتخاب کنید.

    هزینه های مرتبط با دریافت دیپلم می تواند بسیار کمی از یک مکان به مکان دیگر متفاوت است. موسسات در سراسر جهان که این برنامه ارائه وجود دارد، به طوری که محل و شهرت از مدرسه عوامل بزرگ است. دانش آموزان تشویق به در تماس با مدارس برای پیدا کردن اگر نیازهای مالی دیدار بودجه خود را.

    افراد با دیپلم پیشرفته در فناوری اطلاعات را انتخاب کنید که به دنبال شغلی می تواند از انواع موقعیت را انتخاب نمایید. نمونه هایی از عنوان شغلی عبارتند از توسعه دهندگان نرم افزار جوانان و متوسط، توسعه دهندگان نرم افزار شرکت، برنامه نویسان وب، برنامه نویسان شرکت برای تجارت الکترونیک، مدیران پایگاه داده، پایگاه داده و توسعه دهندگان. کارفرمایان شامل کسب و کارهای کوچک و متوسط، شرکت های بزرگ، دولت، امکانات مراقبت های بهداشتی، مراکز آموزش و پرورش و سازمان های غیر انتفاعی.

    استفاده از پایگاه داده آنلاین ما برای مدارس است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.