Keystone logo

9 دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در امور مالی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (9)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در امور مالی

    دیپلم پیشرفته یک دوره کوتاه از مطالعه است که ممکن است کمک به دانش آموزان برای افزایش مهارت های حرفه ای خود و همچنین توانایی های بالقوه خود برای پیشرفت شغلی سریع پس از فارغ التحصیلی است. اکثر برنامه های دیپلم پیشرفته حدود یک سال تمام وقت تحصیل به کسب است.

    دانش آموزان آینده نگر ممکن است تعجب، چه دیپلم پیشرفته در امور مالی است؟ این برنامه فراهم می کند دانش آموزان با دانش اساسی فلسفه، نظریه ها، و اصول مالیه اعمال می شود. دوره های آموزشی شامل موضوعاتی مانند مدیریت ریسک، برنامه ریزی مالی، تجزیه و تحلیل مالی، اقتصاد، امور مالی شرکت، سرمایه گذاری، بازاریابی، روش های کمی، و اصول حسابداری. در این دوره از برنامه دیپلم پیشرفته خود، دانش آموزان استراتژی های سرمایه گذاری، چگونه به تنظیم یک طرح مالی برای خود و مشتریان، و چگونه برای بیان روش های برنامه ریزی مالی به دیگران در راه آنها می توانند درک یاد بگیرند.

    با بهبود مالی و مهارت های ارتباطی خود را، و توانایی خود را به بسیار سازمان یافته و با جزئیات گرا، دانش آموزانی که به دست آوردن یک دیپلم پیشرفته در امور مالی و تبدیل حرفه ای مالی در تقاضای بالا در بازار کار رقابتی است.

    برنامه های دیپلم و جوی پیشرفته هزینه متفاوت برای هر مدرسه، و هزینه ممکن است به عوامل مختلف بستگی دارد. دانش آموزان علاقه مند باید مدارس بالقوه برای دریافت اطلاعات مربوط به شهریه فعلی، ثبت نام، و هزینه های دیگر تماس بگیرید.

    بسیاری از دانش آموزان که دریافت دیپلم پیشرفته در امور مالی در به تجربه موفقیت در کار در بسیاری از صنایع مختلف، از جهان از امور مالی و همچنین به عنوان صنعتی املاک و مستغلات، بازاریابی، تبلیغات، اقتصاد، کسب و کار، و چاپ و نشر. فارغ التحصیلان ممکن است انتخاب کنید به عنوان حسابداران، حسابدار، کتابدار حرفه ای آماده سازی مالیات، برنامه ریزان مالی و مشاوران مالی، عوامل املاک و مستغلات، سهامداران، مدیران سرمایه، و مشاوران مدیریت ثروت کار.

    گزینه های یادگیری انعطاف پذیر برای دانش آموزان علاقه مند در درآمد دیپلم پیشرفته خود ممکن است در دسترس، از جمله آنلاین، پاره وقت، و کلاس های آموزش از راه دور. برای پیدا کردن برنامه مناسب برای شما، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.