Keystone logo

1 دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مدیریت غذا و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
  • تجارت غذا و آشامیدنی
  • مدیریت غذا و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مدیریت غذا و آشامیدنی

یک دیپلم پیشرفته نوعی مدرک تحصیلی برای دانشجویان است که برنامه در سطح دانشگاه را تکمیل کرده اند. در مقایسه با کسب مدرک کارشناسی، این دوره معمولا به زمان کمتری نیاز دارد و برای تکمیل کار لازم است. این برنامه ها معمولا بر روی آماده سازی دانش آموزان برای شروع کار خود بلافاصله پس از فارغ التحصیلی تمرکز می کنند.

کسانی که علاقه مند به آینده در مهمان نوازی و / یا صنعت رستوران می توانند فکر کنند: "دیپلم پیشرفته در مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی چیست؟" احتمالا در این برنامه پوشش می شود موضوعاتی مانند برنامه ریزی رویداد، خدمات اقامتی، غذا و خدمات نوشیدنی، بازاریابی، امور مالی، رهبری و عملیات. همچنین ممکن است دوره هایی در زمینه تولید مواد غذایی، فن آوری، مدیریت کیفیت غذا و ایمنی مواد غذایی وجود داشته باشد. بعضی از برنامه ها یک جزء عملی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند تا در محیط های رستوران قرار بگیرند تا مهارت های خود را تمرین کنند.

دیپلم پیشرفته در مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی می تواند دانشجویان را با آموزش مهارت های خود در رهبری و ارتباطات به نفع دانش آموزان بفروشد. دانش آموزان همچنین می توانند یاد بگیرند که چگونه به درستی پول را مدیریت کنند.

هزینه برای کسب این درجه وابسته به موسسه انتخاب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، دانشجویان آینده نگر به طور مستقیم با دانشگاه تماس گرفته می شوند. طول این نوع برنامه ها می تواند از هر شش ماه تا دو سال باشد.

فارغ التحصیلان این برنامه ها می توانند مدیران رستوران ها و سایر موسسات مهمان نوازی شوند. دانش آموزان همچنین ممکن است به عنوان تمرینکنندگان فنی، مدیران بهداشت و مدیریت لجستیک، کنترلکنندگان کیفیت مواد غذایی یا کارشناسان فنی مواد غذایی کار کنند. علاوه بر این، افرادی که این برنامه را به اتمام رسانده اند ممکن است در سازمان های بهداشتی، مراکز بهداشت، شرکت های پذیرایی و مراکز آزمایش مواد غذایی شرکت کنند.

کارشناسان حرفه ای و افرادی که زندگی پر مشغله را تجربه می کنند ممکن است چالش برانگیز برای حضور در این برنامه است. خوشبختانه مدارس وجود دارد که دانش آموزان می توانند مدرک خود را آنلاین دریافت کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.