Keystone logo

46 دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (46)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات کسب و کار

    دانش آموزان به منظور پیشبرد دانش خود و گسترش فرصت های شغلی خود را دنبال دیپلم پیشرفته در کسب و کار، اقتصاد، و اداره. سود مدرک کارشناسی ارشد پیشرفت طبیعی برای کسانی که می خواهند به بهترین استفاده را تفاوت در این زمینه خود است.

    دیپلم پیشرفته در کسب و کار، اقتصاد، و اداره چیست؟ این مسیر آموزش شامل آموزش در ماژول خاص در منطقه از دولت کسب و کار. دانش آموزان کلاس در امور مالی، حسابداری و حسابرسی، تجارت بین المللی، استراتژی، سازمان بازاریابی و. هنگامی که اصول اولیه پوشش داده، دانش آموزان می توانند آموزش های خود را با تمرکز بر زمینه های حرفه ای خاص و مسیرهای بیشتر.

    دانش آموزانی که در کسب و دیپلم پیشرفته به دست آورد، اقتصاد، و اداره ماهر در بسیاری از مناطق مختلف است که در تمام زمینه های زندگی مفید هستند. نه تنها دانش آموزان مهارت های آکادمیک، اما آنها نیز اختصاص داده شده و شخصا رانده است.دانش آموختگان شناخته شده که چگونه به تحلیلی فکر می کنم، حل مشکلات و تصمیم گیری در تمام زمانها. آموزش و آموزش و پرورش به آنها اعضای ارزشمند در دنیای کسب و کار، و پیدا کردن یک شغل دشوار نیست.

    بسیاری از برنامه های بین المللی طراحی شده برای کمک به دانش آموزان کسب دیپلم پیشرفته وجود دارد. از آنجا که طول برنامه از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، هزینه برای رفتن به مدرسه می تواند تا حد زیادی متفاوت است. پژوهش تعدادی از مدارس، و با آنها تماس بگیرید به طور مستقیم به دقیقا می دانند چه به انتظار مالی.

    فرصت های شغلی بسیاری را در جهان کسب و کار وجود دارد، و فارغ التحصیلان باید قادر به انطباق با محیط همواره در حال تغییر است. یک حرفه ای در بانکداری، امور مالی، پرسنل، بازاریابی، مدیریت عمومی و حسابداری در نظر بگیرید. دانش آموختگان نیز مهارت های میان رشته ای است که اجازه می دهد آنها را به کار در مناطق متعدد داشته باشد.

    اگر شما در حال بالا بردن یک خانواده یا یک کار تمام وقت، شما هنوز هم می تواند نسبت به درجه خود کار با در نظر گرفتن کلاس های آنلاین. برای انعطاف پذیری بیشتر در آموزش و پرورش خود را، شما می توانید دیپلم خود را با مطالعه تمام وقت و یا بخشی درآمد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.