Keystone logo

47 دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات فن آوری 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات فن آوری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (47)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات فن آوری

    دیپلم پیشرفته به دانش آموزان فرصت به مطالعه بخش های مختلف موضوع را مورد هدف قرار مربوط به مشاغل مورد نظر خود را بدون نیاز به یک مدرک کامل. طول برنامه متفاوت است، و برخی از موسسات آکادمیک می باشد تحصیلات دانشگاهی قبلی برای پذیرش.

    تنها چیزی که دیپلم پیشرفته در فن آوری است؟ این برنامه دیپلم برای دانشجویانی که می خواهند به ساخت دانش خاص صنعت و افزایش درک خود را از یک زمینه خاص طراحی شده است. اکثر برنامه های نیاز به تجربه قبلی یا آموزش و پرورش در فن آوری است. برنامه ها شامل مهندسی و گیاه روند تکنولوژی و دانش آموزان توانایی به طور مستقیم انتقال دانش خود را به این زمینه است. مطالعات شامل درس های عملی طوری که دانش آموزان دانش دست و یاد بگیرند که چگونه به تعامل با فن آوری های جدید، اعمال تکنیک های ریاضی و سازماندهی و همچنین برقراری ارتباط اطلاعات.

    دیپلم پیشرفته در تکنولوژی اغلب به دانش آموزان فرصت به مشاغل با ارزش است.دانش آموزان می توانند تبدیل به کارشناسان در این زمینه خود از مطالعات و به احتمال زیاد قادر به استفاده از مهارت های خود را بلافاصله در کار باشد.

    موسسه و برنامه هزینه های متفاوت باشد. اگر شما با توجه گزینه های پیشرفته مطالعه دیپلم، موسسات تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های خود را برای پیدا کردن یک برای شما مناسب.

    هنگامی که مطالعات دیپلم خود را کامل به شما، کار شما برای واجد شرایط بسته از تمرکز برنامه شما متفاوت خواهد بود. به طور کلی، دانش آموزان خواهد شد برای موقعیت های که در سطح حرفه ای بالاتر یک بار آنها دیپلم خود را به دست آورده اند واجد شرایط است. اگر تمرکز خود را گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، شما ممکن است واجد شرایط برای کار بر روی فن آوری های جدید و در حال ظهور در این زمینه خود، از جمله کسانی که برای افزایش بهره وری انرژی. با دیپلم مهندسی برق، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارزیابی، تجزیه و تحلیل و مشکل را حل مدارهای الکتریکی، برنامه ریزی و اجرای پروژه های برق طراحی و اتوماسیون فرایند.برنامه های دیگر شما را برای یک کار به عنوان یک مدیر ارزیابی گیاه فرآیند آماده کند.

    یک حرفه ای در تکنولوژی می تواند مال شما.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب