Keystone logo

7 دانشنامه فارغ التحصیلی برنامه ها که در رهبری 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه فارغ التحصیلی
  • مطالعات مدیریت
  • رهبری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (7)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه فارغ التحصیلی برنامه ها که در رهبری

    دیپلم تحصیلات تکمیلی است که معمولا یک طراحی کارشناسی ارشد، هر چند برخی از برنامه های شامل دوره های مقطع کارشناسی. پس از اتمام، بسیاری از فارغ التحصیلان دنبال یک حرفه ای و دیگران در آموزش و پرورش با خود ادامه دهند.

    دانش آموزان ممکن است درخواست، چه دیپلم تحصیلات تکمیلی در رهبری است؟ این برنامه در نظر گرفته شده برای توسعه توانایی های رهبری فرد و درخواست این اصول در انواع سازمان ها. برخی از برنامه های مهارت های رهبری و مدیریت به طور کلی در تمرکز، در حالی که دیگران توسعه مهارت های دانش آموزان با هدف به آنها اعمال می شود در مناطق خاص. افرادی که این دوره ممکن است مدیران فعلی که در بخش دولتی و خصوصی کار می کنند، حرفه ای ها که می خواهند به حرکت به سمت مدیریت، یا دانش آموزانی که می خواهید برای بهبود توانایی های رهبری خود.

    دانش آموزانی که این برنامه درسی را دنبال توسعه مهارت های تفکر انتقادی، یادگیری برای محاسبه ریسک، و تبدیل به رهبران در سطح جهانی است، که اغلب در هر دو زندگی حرفه ای و شخصی خود سودمند است. این برنامه آموزشی در نظر گرفته شده به آنها را آماده برای مشاغل در انواع سازمان ها.

    یک عامل بزرگ در انتخاب یک مدرسه نیاز مالی است. این برنامه در مدارس در سراسر جهان در دسترس است، و هزینه ها را می به طور گسترده ای متفاوت است. دانش آموزان باید در ارتباط با موسسات مستقیم به مورد شهریه و هزینه، و همچنین فرصت های بورس تحصیلی و کمک های مالی است.

    فارغ التحصیلان که این برنامه کامل اغلب برای به چالش کشیدن نقش مدیریت در سازمان در سراسر جهان مجهز شده است. افراد ممکن است فرصتهای شغلی در زمینه هایی مانند مدیریت مراقبت های بهداشتی، رهبری نظامی، آموزش و پرورش، سازمان های غیر انتفاعی، دولت، نهادهای مذهبی و انواع کسب و کار در بخش های دولتی و خصوصی را انتخاب نمایید.همراه با مدیریت، فارغ التحصیلان ممکن است انتخاب کنید به استفاده از مهارت های رهبری خود را در آموزش، مربیگری، و یا نقش نظارت.

    شروع تحقیق و مقایسه مدارس در حال حاضر. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.