Keystone logo

13 دانشنامه فارغ التحصیلی برنامه ها که در کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه فارغ التحصیلی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (13)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه فارغ التحصیلی برنامه ها که در کسب و کار

    یک دانش آموز با دیپلم تحصیلات تکمیلی می توانید دانش و مهارت های خود را در یک موضوع خاص به منظور افزایش چشم انداز شغلی را افزایش دهد. اکثر برنامه های دیپلم تحصیلات تکمیلی نیاز از اتمام برنامه مدرک کارشناسی. ترم است که اغلب بین یک تا سه سال به پایان رسید.

    دیپلم تحصیلات تکمیلی در کسب و کار چیست؟ این برنامه به دانش آموزان فرصت به ساخت و ساز در دانش در یک زمینه تخصصی از کسب و کار بهبود گزینه های حرفه ای خود را. زمینه های مختلف را انتخاب کنید ممکن است شامل حسابداری، سیستم های اطلاعاتی، مدیریت، امور مالی، مدیریت، کسب و کار بین المللی، بازاریابی، ارتباطات و کسب و کار. دوره ممکن است شامل ترکیبی از کلاس های آنلاین، در کلاس سخنرانی، بحث تعاملی، و پروژه ها.

    دیپلم تحصیلات تکمیلی یک دستاورد بزرگ است، و آن را تا حد زیادی توسط کارفرمایان ارزش دارد. دارندگان دیپلم هستند بیشتر احتمال دارد برای به دست آوردن شغل در سطوح مدیریتی و حرفه ای است. آنها همچنین یک مزیت رقابتی بیش از متقاضیان دیگر را داشته باشد.

    هزینه های مرتبط با دریافت دیپلم تحصیلات تکمیلی می تواند بسیار کمی از یک مکان به مکان دیگر متفاوت است. مدارس در سراسر جهان ارائه این برنامه، به طوری که شهرت و محل موسسه یک عامل مهم هزینه شده است. مدت زمان برنامه از جنبه های مهم است. تماس با مدارس بهترین راه برای پیدا کردن آنچه انتظار می رود در شرایط استفاده از شهریه و هزینه های دیگر است.

    فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان با دیپلم کسب و کار گسترده هستند. بسته به منطقه مورد مطالعه، مشاغل پر ارزش ممکن است در بانکداری، مدیریت بازرگانی، حسابداری، بیمه، بازاریابی، امور مالی، خرده فروشی، خرید و فروش، و منابع انسانی یافت می شود. دیپلم همچنین می توانید یک سنگ پله به آموزش و پرورش پیشرفته تر باشد، باز کردن فرصت های بیشتر برای اشتغال و یا دستمزد بالاتر. بسیاری از فارغ التحصیلان را انتخاب کنید تا به دنبال MBA قبل از ورود به نیروی کار است.

    شروع به جستجو برای مدرسه کسب و کار مناسب با استفاده از پایگاه داده آنلاین گسترده ما.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.