Keystone logo

1 دانشنامه برنامه ها که در اقتصاد محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • مطالعات اقتصادی
  • اقتصاد
  • اقتصاد محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دانشنامه برنامه ها که در اقتصاد محیط زیست

آیا یک فرد در او و یا زمینه خود را برای سال بوده است و به دنبال پیشرفت، و یا تازه از دبیرستان است و به دنبال آماده شدن برای یک درجه چهار سال، یک دیپلم می تواند بسیار مفید باشد. این شکل از آموزش عالی اجازه می دهد تا دانش آموزان برای به دست آوردن آموزش های تخصصی در یک زمینه داده شده است.

دیپلم اقتصاد محیط زیست چیست؟ این یک برنامه است که به افراد به شناخت عوامل مختلف اقتصادی و چگونه آنها محیط زیست تاثیر است. دانشجو تصمیمات اقتصادی گذشته و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار محیط زیست، همراه با اصول اقتصادی مشترک و تکنیک های امروز استخدام. آنها همچنین نسبت به سیاست های زیست محیطی عمومی و کار بر روی مهارت های ارائه خود را یاد بگیرند. پس از اتمام این برنامه، افراد آماده به ارزیابی زیست محیطی جدول رده بندی و اعمال کنترل های اقتصادی مناسب به منظور توسعه و یا حفظ محیط فعلی می باشد.

اقتصاد به خودی خود یک رشته میان رشته ای، می دهد که فارغ التحصیلان یک پس زمینه گسترده است. این مفاهیم را می توان در موقعیت های مختلف در کسب و کار استفاده می شود. چنین امکاناتی می تواند کمک به یک فرد ایستادگی کردن در میان رقابت.

هزینه اخذ دیپلم می توانید توسط موسسه، کشور و فرد متفاوت است. متغیرهای مختلف، مانند طول برنامه در یک مدرسه خاص و اینکه آیا مطالعات دانش آموز آنلاین و یا در فرد، یک اثر در قیمت می باشد.

این دیپلم می توانید به چند فرصت های شغلی مختلف منجر شود. کسانی که با مهارت های مدیریت قوی ممکن است موقعیت خود را در برنامه ریزی و سیاست های زیست محیطی در نظر بگیرند. افرادی که لذت بردن از تحقیقات ممکن است انتخاب کنید به دنبال موقعیت های تجزیه و تحلیل زیست محیطی. دیگران با ارواح کارآفرینی ممکن است مشاوران کار بر روی یک طول گسترده ای از ماموریت های اقتصادی زیست محیطی تبدیل شده.تقریبا همه از این موقعیت می توانید در بخش دولتی یا خصوصی، و مقدار زیادی از موقعیت های موجود با دولت وجود دارد.

اگر شما عشق به طبیعت و تمایل به ایجاد یک تغییر، این مدرک ممکن است یک گزینه عالی در نظر بگیرند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.