Keystone logo

دانشنامه برنامه ها که در خط مشی داده ها 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • مطالعات حقوقی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (0)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

دانشنامه برنامه ها که در خط مشی داده ها

سیاست های داده چیست؟
سیاست های داده به حفاظت از اطلاعات دیجیتال و به طور خاص داده های شخصی اختصاص داده شده است. داده‌های شخصی هر گونه اطلاعاتی است که به فردی مربوط می‌شود که می‌تواند از آن اطلاعات به تنهایی یا در ترکیب با اطلاعات دیگر شناسایی شود. مدرک سیاست های داده راه خوبی برای یک فرد برای ورود به حوزه های قانون حفظ حریم خصوصی یا امنیت سایبری است. این زمینه ممکن است به افراد، مشاغل یا موسسات اختصاص داده شود.

قوانین استاندارد حفاظت از داده ها برای امنیت اجتماعی-اقتصادی قرن بیست و یکم ضروری هستند، زیرا آنها حقوق خاصی را در مورد اطلاعات شخصی خود به افراد ارائه می دهند، از جمله اینکه چه کسی می تواند آن را جمع آوری کند، چگونه می توان از آن استفاده کرد و محافظت کرد، و چه اتفاقی می افتد زمانی که مشکل پیش می آید.

در طول مدرک سیاست های داده خود چه چیزی را مطالعه خواهم کرد؟
در حین مطالعه سیاست‌های داده، دانش‌آموزان در مورد سازمان‌های مختلفی که داده‌های شخصی را جمع‌آوری و استفاده می‌کنند، نحوه جمع‌آوری و ذخیره‌سازی داده‌ها و نحوه سوء استفاده و دستکاری داده‌ها یاد خواهند گرفت. درجات سیاست داده همچنین بر نحوه اعمال قوانین و سیاست ها برای حفاظت از داده ها تمرکز دارد.

بازار کار برای مدارک Data Policies چگونه است؟
حوزه سیاست داده ها به سرعت در حال رشد است و شرکت های بیشتری که اطلاعات را از مشتریان و پروفایل های آنلاین خود جمع آوری می کنند. تقاضای زیادی برای دارندگان مدرک سیاست داده وجود دارد و مشاغل در سیاست داده ها حقوق رقابتی و فرصت هایی برای پیشرفت ارائه می دهند. فارغ التحصیلان سیاست داده ممکن است به عنوان وکیل، افسر انطباق، افسر امنیت سایبری یا قانونگذار کار کنند.

چگونه می توانم بدانم که آیا باید سیاست های داده را مطالعه کنم؟
مدارک سیاست داده ها یک انتخاب عالی برای هر فردی است که خواهان آینده ای در زمینه حقوق حریم خصوصی یا امنیت سایبری است. مدارک سیاست داده نیاز به مهارت های قوی در فناوری و فناوری دارد. دانش‌آموزان علاقه‌مند به خط‌مشی داده‌ها نیز باید آماده خواندن و درک اطلاعات نوشتاری پیچیده، جزئیات گرا ومهارت‌های ارتباطی قوی باشند.

افراد می توانند پس از دوره متوسطه در برنامه دانشنامه شرکت نمایند تا مهارت و تحصیلات لازم در یک رشته خاص را فرا گیرند، و یا پس از اتمام دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در برنامه دانشنامه ثبت نام کنند تا مهارت های خود در یک گزینه شغلی معین را گسترش دهند یا تقویت نمایند.