Keystone logo

1 دانشنامه برنامه ها که در فن آوری های زمینی-کیهانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • علوم طبیعی
  • علوم جغرافیا
  • فن آوری های زمینی-کیهانی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه برنامه ها که در فن آوری های زمینی-کیهانی

    برنامه های دیپلم فن آوری مکانی در بسیاری از دانشگاه ها، کالج ها، کالج ها و مدارس فنی ارائه شده و به طور معمول می تواند در یک تا دو سال تکمیل شود. بسیاری از آنها نسبت به کسانی که با تجربه حرفه ای در رشته مرتبط بشود و یا ارائه به عنوان برنامه های تحصیلات تکمیلی.

    دیپلم فن آوری مکانی چیست؟ فن آوری مکانی استفاده می شود برای توسعه نقشه برداری جغرافیایی و تجزیه و تحلیل از زمین، با استفاده از ابزارها و تکنیک های نقشه کشی، نقشه برداری زمینی و دیگر اشکال نقشه برداری. استفاده از فن آوری مکانی فوق العاده متنوع است. برنامه های دیپلم به طور معمول در حال توسعه تمرکز تخصص در بالا تقاضا تمرکز skillsets، از جمله در استفاده از فن آوری تحقیق، فناوری اطلاعات مکانی، یا حفاری ژئوتکنیک اعمال می شود.

    دلایل بسیاری که چرا دانش آموزان تصمیم به دنبال یک دیپلم در فن آوری مکانی وجود دارد.بسیار مهارت های تخصصی، به ویژه در بخش فن آوری، چشم انداز اشتغال باز به طور قابل توجهی به عنوان به خوبی به عنوان توانایی برای حرکت به نقش مدیریت.

    هزینه به طور گسترده ای متفاوت خواهد بود بسته به موقعیت، طول برنامه و نهاد نوع. الزامات خاص در فن آوری از یک برنامه فن آوری مکانی همچنین می توانید شدت هزینه کلی یک برنامه تاثیر می گذارد.

    کمبود فعلی فن جغرافیایی ماهر و دانشمندان این بخش را به یک بخش اشتغال تقاضای بسیار بالا تبدیل شده است، با تقاضای انتظار می رود رشد و حتی بیشتر در آینده ای نزدیک. فرصت های شغلی می تواند در زمینه سنجش از دور، که می تواند در استفاده از زمین، کشاورزی، و حتی مدیریت بحران، در میان بسیاری از گزینه های دیگر یافت می شود. دیگر متخصصان فن آوری مکانی کار برای توسعه سیستم های ناوبری خودرو و محل.فن آوری مکانی در حال توسعه در یک سرعت سریع، به عنوان کاربردهای بالقوه و فرصت های شغلی در دسترس هستند

    برنامه های دیپلم مکانی به سمت حرفه ای ها کار بشود، و بسیاری از گزینه های در هر دو تمام وقت و پاره وقت در دسترس هستند. برخی از برنامه ها ممکن آموزش عملی نیاز، در حالی که دیگران ممکن است به صورت آنلاین تکمیل شده است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.