Keystone logo

5 دانشنامه برنامه ها که در مدیریت خدمات تغذیه که در آسیا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • گردشگری و مهمان نوازی
  • مهمان نوازی
  • مدیریت خدمات تغذیه
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه برنامه ها که در مدیریت خدمات تغذیه

    مدیریت خدمات غذایی چیست؟
    مدیریت خدمات غذا، کسب و کار راه اندازی رستوران ها و سایر مشاغل مرتبط با مواد غذایی است. این شامل همه چیز از برنامه ریزی و بودجه، تا سفارش تدارکات و مدیریت کارکنان است. مدیریت خدمات غذایی یک انتخاب شغلی چالش برانگیز و با ارزش برای کسانی است که به غذا و خدمات مشتری علاقه دارند.

    با مدرک مدیریت خدمات غذایی چه کاری می توانم انجام دهم؟
    مدرک مدیریت خدمات غذایی می تواند منجر به شغلی در صنعت خدمات غذایی، کار در رستوران ها، شرکت های پذیرایی یا سایر مشاغل مرتبط با مواد غذایی شود. با مدرک مدیریت خدمات غذایی، دانش مدیریت یک کسب و کار خدمات غذایی را از ابتدا تا انتها خواهید داشت. شما مهارت هایی را یاد خواهید گرفت که مسئول همه چیز از بودجه بندی و برنامه ریزی منو باشید. برای سفارش تدارکات و مدیریت کارکنان.

    چه نوع مدرک مدیریت خدمات غذایی وجود دارد؟
    انواع مختلفی از مدارک مدیریت خدمات غذایی در دسترس است، از مدرک کاردانی تا کارشناسی و بالاتر. هر نوع مدرک، دانش و مهارت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در موفقیت در صنعت خدمات غذایی کمک کند. مدارک کاردانی در مدیریت خدمات غذایی معمولاً دو سال طول می کشد و اصول اولیه اداره یک تجارت خدمات غذایی را در اختیار شما قرار می دهد. مدارک لیسانس در مدیریت خدمات غذایی معمولاً چهار سال طول می کشد و دانش عمیق تری در مورد صنعت خدمات غذایی در اختیار شما قرار می دهد. مدارک کارشناسی ارشد در مدیریت خدمات غذایی نیز در دسترس است که ممکن است دو تا سه سال طول بکشد. این برنامه ها پیشرفته ترین دانش و مهارت ها را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما در موفقیت در صنعت خدمات غذایی کمک کنند.

    در طول دوره مدیریت خدمات غذایی خود چه چیزی را مطالعه خواهم کرد؟
    در طول مدرک مدیریت خدمات غذایی، موضوعات مختلفی را در رابطه با صنعت خدمات غذایی مطالعه خواهید کرد. شما در مورد مدیریت کسب و کار، ایمنی مواد غذایی، تغذیه و برنامه ریزی منو یاد خواهید گرفت. شما همچنین تجربه عملی را از طریق دوره های کارآموزی یا فرصت های عملی دیگر به دست خواهید آورد. در پایان دوره تحصیلی خود، دانش و مهارت های مورد نیاز برای مدیریت موفقیت آمیز یک تجارت خدمات غذایی را خواهید داشت.

    دانش آموزانی که بخشی از مدرک خود را در آسیا تکمیل شده در تعداد رو به رشد. در حال حاضر، دوم و سوم بزرگترین اقتصاد در آسیا هستند. بدون محدودیت، دانش آموزان وقت خود را در آسیا به عنوان بهترین تجربه زندگی خود را توصیف کرده اند. چین، هند و اندونزی: امروز، سه نفر از چهار کشور پرجمعیت ترین های جهان در آسیا هستند.

    افراد می توانند پس از دوره متوسطه در برنامه دانشنامه شرکت نمایند تا مهارت و تحصیلات لازم در یک رشته خاص را فرا گیرند، و یا پس از اتمام دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در برنامه دانشنامه ثبت نام کنند تا مهارت های خود در یک گزینه شغلی معین را گسترش دهند یا تقویت نمایند.