Keystone logo

8 دانشنامه برنامه ها که در مدیریت محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • مطالعات محیط زیست
  • مدیریت محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (8)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دانشنامه برنامه ها که در مدیریت محیط زیست

      برنامه دیپلم معمولا یک برنامه کوتاه، یک یا دو سال و می تواند یا در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد به پایان رسید. آن است که معمولا یک برنامه محکم متمرکز از مطالعه شامل تعداد زیادی از دست، تجربه دنیای واقعی در منطقه تمرکز.

      دیپلم در مدیریت زیست محیطی چیست؟ این نوع از برنامه در مدیریت زمین و حفاظت، از جمله مدیریت آب و خاک و حفاظت، مدیریت آفات، پارک ها و حیات وحش متمرکز است. همچنین ممکن است دوره در فرآیندهای کسب و کار و احیای مناطق طبیعی باشد. شما ممکن است یاد بگیرند که چگونه به استفاده از تکنولوژی برای نظارت بر تغییرات در محیط زیست و تجزیه و تحلیل و به کار بردن داده ها به تلاش های برنامه ریزی و حفاظت.

      مهارت به دست آورد در یک برنامه دیپلم مدیریت زیست محیطی می تواند به شما کمک کند درک بهتری از جهان اطراف شما و نقش محیط زیست در فعالیت های جامعه، فرهنگ و کسب و کار به دست آورید.

      هزینه های مربوط به برنامه با تمرکز بر مدیریت زیست محیطی متفاوت در منطقه جغرافیایی و نوع نهاد است. هنگامی که یک برنامه است که مناسب شما و منطبق بر اهداف آموزشی خود را را پیدا کنید، با مدرسه تماس بگیرید به طور مستقیم به برای جزئیات در مورد هزینه های برنامه و گزینه های پرداخت بپرسید.

      هنگامی که دیپلم مدیریت خود را انجام دادید، شما به احتمال زیاد مهارت های مورد نیاز به عنوان یک تکاور، مدیر پارک ها و حیات وحش و یا یک مشاور برای انواع مختلف کسب و کار، هر دو دولتی و خصوصی کار به دست آورده اند. بیشتر و بیشتر سازمان در حال تلاش به "سبز" و حفاظت از محیط زیست در حالی که کاهش هزینه ها و بهبود درآمد. هنگامی که شما می دانید در فهم و outs از زمین، خاک، آب و حفاظت از حیوانات بهترین شیوه، شما ممکن است در یک موقعیت برای کمک به این سازمان رسیدن به اهداف خود است.

      شما ممکن است قادر به تکمیل دیپلم مدیریت زیست محیطی آنلاین.این گزینه به خصوص برای کسانی که در حال حاضر تمام وقت و یا که در فاصله ای دور از نزدیکترین موسسه آموزشی زندگی می کنند کار راحت است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.