Keystone logo

16 دانشنامه برنامه ها که در مدیریت پروژه ساخت و ساز 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • ساخت و ساز
  • مدیریت پروژه ساخت و ساز
رشته های تحصیلی
  • ساخت و ساز (16)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دانشنامه برنامه ها که در مدیریت پروژه ساخت و ساز

      یک دیپلم برای افرادی که برنامه ای به اتمام می رسانند و دوره های آموزشی و امتحانات را در یک کالج یا کالج فنی اعطا می کنند، اعطا می شود. دیپلم ها حاکی از یک موضوع خاص است.

      مدرک مدیریت پروژه ساختمانی چیست؟ کارآموزی عمدتا بر قانون ساخت، مصالح ساختمانی، اندازه گیری، روش شناسی، تدارکات و مدیریت قرارداد و ساخت و ساز برای ساختمان های کوچک، متوسط ​​و بزرگ تمرکز دارد. دانش آموزان به احتمال زیاد در مورد اثرات زیست محیطی یاد می گیرند، مهارت های ارتباطی را به دست می آورند و به مربیگری می آموزند. برخی از برنامه ها از فناوری اطلاعات ساختمان استفاده می کنند و تمرکز خود را بر روی کار با چنین نرم افزاری تمرکز می کنند.

      مهارت های مدیریت تعارض در صنعت ساخت و ساز با استفاده از قوانین و مقررات دولتی در مورد منافع تجاری یا مسکونی کمک می کند. همراه با مهارت های مذاکره و ارتباطات، فارغ التحصیلان می توانند برای هر دو کار در صنعت و با بسیاری از شرایط دیگر خارج از کار خود آماده شوند.

      تحقیق برای تعیین تمام هزینه ها و هزینه های برنامه ضروری است. قیمت حضور پذیری بسته به محل تحصیل، طول تحصیل و وضعیت ثبت نام همراه با هر نیاز آموزشی اضافی خارج از تحصیلات متفاوت است. برنامه های دیپلم به طور متوسط ​​دو سال به اتمام می رسد، اما ممکن است تا سه سال طول بکشد.

      فارغ التحصیلان با مدرک مدیریت پروژه های ساختمانی برای دفاتر دولتی، شرکت های بیمه، توسعه دهندگان املاک، معماران، تامین کنندگان مواد ساختمانی، شرکت های مدیریت پروژه و کمپین های تحقیقاتی کار می کنند. به عنوان یک مدیر پروژه ساختمانی، افراد می توانند برای شرکت های ساختمانی تجاری، سازندگان مسکونی، پروژه های زیربنایی و حق رای دادن مسکن بزرگ کار کنند. بعلاوه یک مدیر پروژه ساختمانی، بعضی از آنها به عنوان یک نظرسنجی کم کار، پیشنهاد مدیر پروژه، برآوردگر هزینه و دستیار مدیر پروژه رفته اند. کسانی که دارای فناوری اطلاعات هستند می توانند در ایجاد مدل سازی اطلاعات به عنوان یک مدل ساز اطلاعات ساختمان، مدیر پروژه یا متخصص شرکت کنند.

      دانش آموزان می توانند به طور کلی تصمیم بگیرند که کارهای آنلاین را به صورت آنلاین یا در محوطه دانشگاه انجام دهند و تعدادی از کلاس ها را نیز انتخاب کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.