Keystone logo

117 دانشنامه برنامه ها که در گردشگری و مهمان نوازی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دانشنامه
  • دانشنامه
  • گردشگری و مهمان نوازی
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (117)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دانشنامه برنامه ها که در گردشگری و مهمان نوازی

    برنامه های دیپلم دانش آموزان یک گزینه ارائه هنگامی که زمان کوتاه است و یا وقتی که فردی امیدوار است به سرعت به یک حرفه ای. این برنامه ها به طور معمول ارائه یک مطالعه شدید و جامع از افراد که ارائه دانش و مهارت است که فارغ التحصیلان باید در نیروی کار. برنامه دیپلم اغلب بعد از فقط یک یا دو سال کار و مطالعه را کامل کردند.

    دیپلم گردشگری و برنامه هتل چیست؟ دانش آموزان در این برنامه توسعه مهارت ها و دانش که آنها به منظور نیاز برای موفقیت در صنایع مسافرتی، گردشگری و مهمان نوازی. دانش آموزان مهارت های کامپیوتری، بررسی و فروش تکنیک های بازاریابی توسعه، در مورد انتخاب مقصد یادگیری، و نظارت بر عوامل ایجاد انگیزه و روند سفر گردشگران. دانشجویان همچنین ممکن است به استفاده از ابزار پژوهش موثر ترین و یا ایجاد بسته های تور یاد بگیرند.

    برخی از مزایای مهم به تکمیل این نوع برنامه وجود دارد.فارغ التحصیلان آماده به حرکت به سرعت به زمینه های انتخاب خود را با مهارت های لازم برای موفقیت و پیشرفت می باشد. برنامه کوتاه در معرض دانش آموزان به متخصصان و کارشناسان در این زمینه، اجازه می دهد دانش آموزان برای شروع به توسعه شبکه ای از همسالان و حامیان مالی.

    هستند بسیاری از مدارس واقع در سراسر جهان که ارائه این برنامه وجود دارد. از آنجا که این تنوع، هزینه های مربوط به شهریه و لوازم متفاوت یک معامله بزرگ است. برای کسب اطلاعات هزینه های خاص، دانش آموزان آینده نگر باید مدارس جداگانه تماس بگیرید.

    بسیاری از فرصت های شغلی انجام و جالب در دسترس فارغ التحصیلان این برنامه وجود دارد. مشاغل در گردشگری، مانند بازاریابی، تبلیغات، مهمان نوازی، و منابع انسانی وجود دارد. فرصت های شغلی دیگر عبارتند از مشاوره سفر، خدمات مهمان خط کروز، هتل و ماشین اجاره، و خدمات به مشتریان خطوط هوایی و یا مسئولین. هنگامی که یک موقعیت شغلی به دست آورده است، اغلب وجود دارد شانس بسیاری برای تحصیلات تکمیلی برای پیشبرد و گسترش فرصت های شغلی خود را.

    افرادی که امیدوارم به درخواست دیپلم گردشگری و برنامه هتل می توانید اطلاعات بیشتری در لیست زیر پیدا کنید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.