screenplay

نحوه نوشتن یک اسکریپت

سفرنامه جیون (سینما، تلویزیون و رسانه های جدید) یک برنامه درسی دو سطحی است که طی دو سال تحصیلی توزیع می شود - به طور خاص برای آموزش فیلمنامه نویسان طراحی شده است.

اگر چه نام خانوادگی اسکریپت سینمایی است، حقیقت این است که پوچ بودن در تظاهر به اینکه در سال 2016 اینترنت یا تلویزیون وجود ندارد. و اگر چه درست است که هر دو زمینه مشترک با پدربزرگ سلولوئید دارند، این نیز این است که آنها ظهور شرایط جدید، فرصت های جدید و به این ترتیب، مستلزم توانایی خاصی برای سازگاری و تغییر کار آنها است.

اهداف برنامه سفر

هدف سفرنامه گویون این است که دانشجویان بتوانند ابزارهای فنی و روایت نویسنده اسکریپت را بدست آورند و همچنین یک روش ساخت یافته برای مقابله با پروژه های پیچیده تر و یا یک دانش اساسی که می توانند از خود در بازار سمعی و بصری گسترده و در حال ظهور دفاع کنند.

برای رسیدن به فیلمنامهنویسهای متنوع، مستقل و توانا، برنامه سفر دوباره آن را بنویسید، سام از شما دعوت میکند تا با نویسندگان، تولیدکنندگان، فیلمسازان، بازیگران و سایر متخصصان دنیای سینما گپ بزنید. همه این ها برای کمک به دانش آموزان درک می کنند که او به وسیله ی ایجاد جمعی وارد می شود که در آن چشم انداز فیلمنامه نویس غنی شده و با کمک ده ها تن از متخصصان در طول فرایند تولید تکمیل شده است.

Escuela de Escritores برای رسیدن به این اهداف، برنامه سفر دو دوره ای را طراحی کرده است.

دو دوره برنامه سفر

هر یک از دوره های برنامه سفر سال تحصیلی (از اکتبر تا ژوئن) را اشغال می کند. این مشخصات دقیق برای هر یک از شرایطی است که ما ارائه می دهیم (مدال چهره به چهره در مادرید تدریس می شود).

حالت مجازی

  • مدت زمان: 8 ماه (تقریبی تقریبی: 160 ساعت)
  • قیمت: 1200 یورو
  • تعداد دانش آموزان: 12

چگونگی

  • مدت زمان: 90 ساعت (تقسیم به 32 کلاس 2.5 ساعت و 10 ساعت فعالیت و جلسات فوق العاده)
  • قیمت: 1200 یورو
  • تعداد دانش آموزان: 12

سال اول: 24 عکس در هر ثانیه

از کاغذ به صفحه: نوشتن اسکریپت نوشتن ادبیات نیست. نویسندگان اسکریپت می دانند که کار او فقط طرح کار دیگری است - که صفحه، ماه ها یا سال ها بعد اشغال می شود، و این باعث می شود که او به شیوه ای متفاوت با زبان ارتباط برقرار کند.

در این سال اول دانش آموزان ابزارهایی را خواهند داشت که به نویسندگان اسکریپت اجازه می دهد تا این هواپیما را به روش دقیق و جالب ترسیم کنند، در عین حال با دقت و خلاقیت، تکنیک و تجربه و درک فاز هایی که از طریق آن اسکریپت یک اثر سمعی و بصری عبور می کند، یاد می گیرد. ما در تمرینات نوشتن شخصی، و همچنین در تجهیزات و هر دو در ایده های خود و در مکان های بسته کار می کنیم. این دوره با دو جلسه با متخصصان سمعی و بصری و تجزیه و تحلیل دو اثر سمعی و بصری انتخاب شده توسط تیم استادان تکمیل شده است.

دومین سال: تاریخ سینما را دنبال می کند

از ایده به پروژه: در این سال دوم دانش آموزان یک پروژه شخصی را شروع می کنند و نسخه ی اول آن را تکمیل می کنند، بجای آن سری، یک فیلم یا یک فرمت جدید (وب سایت یا مشابه).

در طول دوره اول، دانش آموزان تکنیک ها و ابزارهای اساسی را برای نوشتن یک اسکریپت یاد گرفته اند. در سال دوم، دانش آموزان مفاهیم آموخته شده را تقویت خواهد کرد و در معرض جنبه های جدید روایت فیلم مانند تفاوت های ساختاری روایی کلاسیک و مدرن، از طریق تجزیه و تحلیل فیلم های تطبیقی ​​و تمرین های نوشتاری فردی و تیمی مبتنی بر ایده ها خود یا دیگران. اما مهمتر از همه، به روش خاصی در مرحله قبل از نوشتن، مرحله جستجوی ایده، آنچه شما می خواهید بگویید، ایجاد یک کار خودآزمایی و مشاهده محیط است، متوقف خواهد شد.

همانطور که در سال اول، این دوره با دو جلسه با حرفه ای از بخش و جلسات تکمیلی در تکنیک های توسعه سمعی و بصری تکمیل می شود.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام

در اینترنت

  • شروع: 19 اکتبر
  • برنامه: بدون برنامه ثابت، تقریبی تقریبی 5 ساعت در هر ماژول

در مادرید

  • شروع: 16 اکتبر (1)؛ اکتبر 19 (دوم)
  • ساعت: دوشنبه ها، از 8:00 صبح تا 10:30 صبح (1)؛ در پنج شنبه ها، از ساعت 8:00 صبح تا 10:30 صبح (دوم)

برنامه ها

سال اول | از کاغذ به صفحه: 24 عکس در ثانیه

ترم اول

  • 1 - اسکریپت ها و نویسندگان چه هستند؟
  • 2 - یک فیلم کوتاه شروع کنید.
  • 3 - مادر تمام جنگها: درگیری
  • 4 - همه ما می خواهیم سوپرمن باشد: شخصیت ها.
  • 5 - پیشبرد یک داستان: طرح.
  • 6 - زمان و مونتاژ: مونتاژ از اسکریپت.
  • 7 - آن لحظه اجتناب ناپذیر: پایان
  • 8 - به من بگویید که من دوستت دارم، به من گل بدهید: گفتگو در سینما.
  • 9 - زیر متن.
  • 10 - فضاهای و دنیای سینما.
  • 11 - مستقیم در حالی که شما نوشتن.
  • 12 - حالا چه خبر؟ یک فیلم کوتاه بدون تلاش در تلاش برای تولید یک فیلم کوتاه.
  • 13 - کمدی: درگیری بزرگ.
  • 14 - درام واقعی: گذار و احساسات.
  • 15 - تعلیق: پمپ زیر مبل.
  • 16 - شگفت زده و ترور.

دوره دوم

  • 17 - هیجان انگیز: پلیس فاسد و رئیسش ...
  • 18 - علم تخیلی: ایجاد دنیای واقعی و در عین حال غیر ممکن است.
  • 19 - ژانرهای حماسی، توالی های عملی و دیگر لحظات عالی.
  • 20 - ریتم در سینما: تغییر جنسیت.
  • 21 - نوشتن با پنج حواس.
  • 22 - آیا دیوانه شده ایم یا چی؟ سازگاری و transmedia
  • 23 - ساختن شخصیت جنسیتی. کلیشه ها و سایر بیماری ها.
  • 24 - شما به هیجان انگیز و من به کمدی: ترکیبی از ژانرها.
  • 25 - نقطه شروع: فرضیه.
  • 26 - زمان در فیلم.
  • 27 - DNA اسکریپت: ساختار.
  • 28 - نقشه ها و زیر فریم ها.
  • 29 - اولین نقطه عطف.
  • 30 - بحران، همیشه بحران ...
  • 31 - عمل دوم یا عبور از طریق بیابان.
  • 32 - نویسندۀ اسکریپت در صنعت: زمین، خط دروازه و دیگر مارسیاناداها ...

سال دوم | از ایده به پروژه: تاریخچه به دنبال یک نویسنده اسکریپت است

ترم اول

  • 1 - سخن گفتن در یک جامعه نابجا: #wonders.
  • 2 - مقدمه عشق، خودکشی و سفر
  • 3 - واقعی (خارجی) به عنوان یک متحد. از همسایه ی 4 طبقه تا بیگانگی در عصر دیجیتال.
  • 4 - واقعی (داخلی) به عنوان یک متحد. در چه نقطه ای، من در سرم چه می اندیشم؟
  • 5 - روایت به عنوان عصبانیت.
  • 6 - اصلاح، انطباق و غنی سازی واقعی.
  • 7 - چشم انداز به عنوان یک روایت. از آینه ها و پنجره ها.
  • 8 - امروز دیروز افسانه ها و تراژدی ها.
  • 9 - موضوع منجر به قاعده و اصل بنیان می شود. یا برعکس
  • 10 - داستان آغاز و پایان می یابد؟ چگونه می توان از مزایای استفاده کرد.
  • 11 - صحنه اصلی. منبع و تراکم.
  • 12 - نقشه سری. طراحی "کتاب مقدس".
  • 13 - فصل اول. قوس ترانسفورماتور
  • 14 - آهنگ را تنظیم کنید. فصل خلبان
  • 15 - Escaleta و درمان. یک قدم نزدیک به فیلم.
  • 16 - نقطه نظر را انتخاب کنید. راوی

دوره دوم

  • 17 - 007 در برابر دکتر فروید: بوند و دیگر افراد مشهور در نیمکت. طرح پایه
  • 18 - شبکه شخصیت ها را تقویت کنید. مخالفت، عملکرد روایت و آرکه تایپ.
  • 19 - شخصیت اصلی را تقویت کنید. انگیزه، سطح درگیری، نوع تغییر و پیشرفت.
  • 20 - ساخت و ساز، کیفیت و حس گرایش حادثه.
  • 21 - عوارض پیشرونده، بحران، اوج و قطعنامه.
  • 22 - از ساختار 7 مرحله تا 22.
  • 23 - سه عمل. اقدام دوم یا عبور در بیابان.
  • 24 - ساختار روایت کلاسیک. Arquitrama
  • 25 - ساختار روایتی مدرن. ضد درام و مینی درام
  • 26 - خرابی ها و خطاهای اسکریپت. از hareng-saur تا چه چیزی مانع از آن می شود؟
  • 27 - سطوح اطلاعات چه کسی می داند چه چیزی و چرا آن را خاموش می کند، یا نه؟
  • 28 - بافندگی طرح و معماری صحنه. بهینه سازی منابع و گفتگو به عنوان یک سمفونی.
  • 29 - تجزیه و تحلیل صحنه. تکنیک
  • 30 - جهان روایت از طریق زمان، ساختار و سفر قهرمان.
  • 31 - معنی یا استدلال اخلاقی نوع شناسی و اشکال توسعه.
  • 32 - شبکه نمادها. معانی بسیار متمرکز
برنامه آموزش در:
  • اسپانیایی

مشاهده 3 برنامه دیگر ارائه شده توسط Escuela de Escritores »

این دوره آنلاین, واقع در پردیس
Duration
پاره وقت
Price
1,200 EUR
البته