Keystone logo

3 دوره تابستانی برنامه ها که در استراتژی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دوره تابستانی
  • مطالعات کسب و کار
  • استراتژی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دوره تابستانی برنامه ها که در استراتژی

      به جای صرف مقدار سنتی از زمان در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد، بسیاری از دانش آموزان برای دوره تابستان انتخاب کردن برای تکمیل الزامات در موقع. این اغلب در عمق فشرده و در تعدادی از مناطق موضوع.

      دوره تابستان در استراتژی چیست؟ دوره تابستان طراحی شده است به غنی سازی دانش و تجربه فرد در این منطقه از استراتژی کسب و کار، معمولا شامل ارزیابی توسعه صنعت و تکامل. دانش آموزان معمولا در مورد دینامیک جهانی مدیریت استراتژی کسب و کار یاد بگیرند. سخنرانی های کلاس درس و وظایف عملی اغلب مورد نیاز و با مسائل مربوط به مدل کسب و کار، تعامل استراتژیک، سازمان، ایجاد ارزش و تنوع برخورد خواهد کرد. بسته به نوع دوره، ارزیابی ممکن است از طریق آزمون، پروژه و یا ترکیبی باشد. دوره های تابستانی اغلب هشت هفته طول بکشد.

      دوره تابستان در استراتژی مزایای کسب و کار به دانش آموزان که می خواهند به سرعت بخشیدن به اتمام درجه خود و یا به مدیران که می خواهند به اصلاح ایجاد و اجرای استراتژی های خود را فراهم می کند.

      طول دوره تابستان، مدرسه آن است که در ارائه و عوامل دیگر تعیین هزینه ها، که از مدرسه به مدرسه متفاوت است. دانش آموزان در حال حاضر دریافت کمک های مالی ممکن است برای کمک برای یک دوره تابستان واجد شرایط.

      کسانی که تکمیل یک دوره تابستان در استراتژی کسب و کار می تواند آنچه که آموخته اند به سمت درجه خود کمک استفاده کنید. آنها ممکن است قادر اضافه کردن یک منطقه از تخصص به مطالعات مدیریت کسب و کار خود را. علاوه بر این، کسانی که دوره های کسب و کار کامل نامزدهای جذاب برای اشتغال به عنوان همکار شرکت های بزرگ استراتژی، مدیر توسعه شرکت ها، و تحلیلگر استراتژی هستند، و ممکن است آنها ابزار برای تبدیل شدن به کارآفرینان است.

      اگر شما به دنبال در تطابق با الزامات مدرک خود را یا چیزی است که آموزش قبلی خود را تکمیل خواهد آموخت، در نظر گرفتن آنچه در دوره های تابستان می تواند برای شما انجام دهد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.