Keystone logo

5 دوره تابستانی برنامه ها که در انگلیسی آکادمیک 2024

فیلترها

فیلترها

  • دوره تابستانی
  • زبان های خارجی
  • زبان انگلیسی
  • انگلیسی آکادمیک
رشته های تحصیلی
  • زبان های خارجی (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دوره تابستانی برنامه ها که در انگلیسی آکادمیک

    دیپلم کارشناسی ارشد برنامه های آموزشی طراحی شده برای دانش آموزانی است که قبلا تحصیل کرده اند و به دنبال تحصیل بیشتر در یک رشته خاص هستند. گرچه دانشجویان معمولا برنامه های خود را در همان محتوا به عنوان درجه خود را انتخاب می کنند، برخی از دانش آموزان دیپلم کارشناسی ارشد را به دنبال زمینه جدید می گیرند.

    دیپلم کارشناسی ارشد در برنامه ریزی شهری چیست؟ برنامه ریزی شهری، مطالعه ابعاد فنی، اجتماعی و سیاسی توسعه زمین برای جوامع است. این موضوع با طراحی روستا، حومه و توسعه شهری در حالیکه بهینه سازی استفاده از منابع مانند آب و هوا را مورد بررسی قرار می دهد. دوره های این برنامه می تواند شامل مطالعه مسائل زیست محیطی، حفاظت، روند جمعیت و رفاه عمومی باشد که به طور خاص در برنامه ریزی شهری دخیل است. برخی از دوره ها ممکن است بر ریاضیات، آمار و جامعه شناسی تمرکز کنند.

    دانش آموزان برنامه ریزی شهری اغلب بسیار تحلیلی هستند، که می تواند آنها را در حرفه های مختلف به نفع خود بگذارد. آموزش پیشرفته در این زمینه همچنین می تواند دانش آموزان را در حال توسعه استراتژیک در حال توسعه مهارت های حل مسئله قوی.

    بعضی از دانش آموزان مجبورند دیپلم کارشناسی ارشد خود را بدست آورند، زیرا این برنامه ها می توانند زمان بیشتری برای کسب درآمد داشته باشند، به این معنی که آنها ممکن است کمتر هزینه داشته باشند. با این حال، هزینه هر مدرک تحصیلی یا دیپلم تحصیلی می تواند بسته به نوع موسسه متفاوت باشد. دانش آموزان آینده نگر باید مدارس را برای اطلاعات بیشتری در مورد تحصیلات تحقیق کنند.

    فرصت های شغلی در برنامه ریزی شهری برای دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس هستند، بسیار زیاد است، اما ممکن است با افزایش تحصیلات، فرصت های شغلی بالاتر افزایش یابد. مشاغل ممکن در این زمینه عبارتند از کار کردن به عنوان برنامه ریز شهر، مدیر ساختمان، بازرس یا برنامه ریز حمل و نقل. بعضی از دانشجویان برنامه ریزی شهری می توانند با توجه به اینکه مدیران منابع طبیعی یا مدیران محیط زیست برای کسب و کارهای خصوصی یا دولت ها، با مسائل زیست محیطی مواجه می شوند.

    در کشورهای جهان، برنامه های مختلف دیپلم کارشناسی ارشد توسط بسیاری از دانشگاه ها و سایر موسسات آموزشی ارائه شده است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.