Keystone logo

6 سال پایه برنامه ها که در حسابداری 2024

فیلترها

فیلترها

  • سال پایه
  • مطالعات اقتصادی
  • حسابداری
  • حسابداری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

سال پایه برنامه ها که در حسابداری

یک سال پایه اجازه می دهد تا زمان اضافی برای یک دانش آموز به آماده شدن برای کالج. این است که اغلب اگر یک دانش آموز در یک موضوع خاص و یا تلاش نیاز دارد برای دیدار مورد نیاز برای ورود به یک برنامه درجه استفاده می شود. هیچ درجه است که در یک سال پایه به دست آورده، آن است که به سادگی برای زمان مطالعه اضافی.

یک سال پایه در حسابداری چیست؟ یک سال پایه در حسابداری دانش آموز برای ورود به برنامه تحصیلی لیسانس حسابداری آماده. این برنامه می تواند از شش ماه تا یک سال کامل به طول انجامد. دوره های آموزشی در برنامه پوشش آموزش عمومی و مهارت ها، مانند تفکر انتقادی، نوشتن، حل مسئله و پژوهش است. برنامه نیز ارائه می دهد دوره ای که آماده یک دانش آموز برای ورود به یک برنامه حسابداری. این دوره پوشش دادن موضوعات، حسابداری عمومی، مانند صفحات گسترده، مدیریت پول، مالیات و اخلاق حرفه ای.

مزایای یک سال پایه در حسابداری را می توان گره خورده است به یک چیز: یک دانش آموز بهتر آماده برای موفقیت در یک برنامه مدرک دانشگاهی است.سال پایه و اساس می دهد یک دانش آموز مهارت های مورد نیاز برای ورود به یک برنامه درجه حسابداری و آماده برای انجام در او و یا بهترین خود باشد.

در اغلب موارد یک سال پایه است که در مدرسه ای که یک دانش آموز او و یا مدرک خود را کسب خواهد کرد، بنابراین پرسش در مورد هزینه باید به دفتر کمک مالی که مدرسه به کارگردانی گرفته شده است. هزینه ها را می به طور گسترده ای از مدرسه به مدرسه متفاوت است.

برنامه بنیاد اجازه می دهد تا دانش آموز را به مطمئن شوید که او آماده برای مطالعات سطح دانشگاه است و اجازه می دهد تا فرد به درو از تمام مزایای تحصیلات دانشگاهی موفق است. یک محقق تکمیل تحصیل در رشته حسابداری اغلب آماده به عنوان یک حسابدار (CPA) کار می کنند. A CPA می توانید در حسابرسی، مالیاتی، حسابداری و مشاوره در یک شرکت و یا با دولت کار می کنند. حسابداران رسمی نیز آماده برای شروع کسب و کار خود، آن است که آیا یک سرویس آماده سازی مالیات، شرکت مشاوره یا حسابداری شرکت هستند.

اگر شما احساس می کنید نیاز دارید فقط یک کمی بیشتر مطالعه و زمان آماده سازی قبل از ورود به یک برنامه حسابداری، یک سال پایه ممکن است دقیقا آنچه شما نیاز دارید باشند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.