Keystone logo

10 سال پایه برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • سال پایه
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (10)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

سال پایه برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

یک سال پایه مناسب برای دانش آموزانی است که مایل به آماده شدن برای یک دوره چند ساله هستند. این نوع برنامه معمولا یک سال تمام طول می کشد و می تواند یک انتقال بدون درز از دبیرستان به مطالعات کارشناسی ارائه دهد.

یک سال پایه در مدیریت کسب و کار چیست؟ برای شروع، این یک برنامه آماده است که دانش آموزان توانایی یادگیری در مورد تعدادی از موضوعات، از جمله اقتصاد بازار آزاد، نظریه های انگیزشی و قانون کسب و کار را فراهم می کند. دانش آموزان می توانند طبق اخلاق و مسئولیت اجتماعی شرکت کنند تا به آنها در درک روش هایی که اخلاق بر ساختار یک کسب و کار و جامعه تاثیر می گذارد، بپردازد. به طور کلی، یک سال پایه در مدیریت کسب و کار می تواند دانش آموزان را در درک اینکه چگونه یک کسب و کار کار می کند کمک کند.

کسانی که سال پایه گذاری را در مدیریت کسب و کار می گذرانند، می توانند مهارت های خود را در تنظیم بودجه، برنامه ریزی کسب و کار و تجزیه و تحلیل داده ها بدست آورند. با مهارت های قابل انتقال مانند این، دانش آموزان گزینه های بیشتری را در پی کسب کار حرفه ای یا حرفه ای در زمینه های دیگر دارند.

این نوع برنامه ها از نظر هزینه ها بسیار متفاوت است. به همین دلیل است که دانشجویان آینده نگر توصیه می شود قیمت ها را بررسی و مقایسه کنند.

دانش آموزان ممکن است متوجه شوند که پس از اتمام یک سال پایه گذاری در مدیریت کسب و کار، آنها مجهزتر به پیشرفت تحصیلی در زمینه کسب و کار می پردازند و بنابراین آماده تر می شوند تا در نهایت کار خود را در این زمینه انجام دهند. دانش آموزان ممکن است برای تبدیل شدن به تحلیلگران حقیقی، بانکداران سرمایه گذاری شرکت ها، محققان عملیاتی یا کارگزاران سهام باشند. شغل خاص ممکن است بخشی از میزان دریافت دانش آموزان باشد. در نهایت، مهارت های به دست آمده در این نوع برنامه قابل انتقال در تعدادی از زمینه ها است.

دانش آموزان می توانند به این نوع برنامه بدون در نظر گرفتن مکان خود دسترسی پیدا کنند. مدارس در سراسر جهان و همچنین برنامه های آنلاین برای کسانی که نیاز به یک برنامه انعطاف پذیر وجود دارد. برای ادامه در این مسیر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.