Read the Official Description

طراحان بازی چشم انداز و evangelists برای یک پروژه توسعه بازی است. آنها در مورد ایده های جدید پیشرفت می کنند و همیشه در مورد چگونگی تعامل کاربران و لذت بردن از تجربه هایی که ایجاد کرده اند، فکر می کنند. یک طراح بزرگ بازی دارای ترکیبی از دانش فنی، مهارت هنری و مهمتر از همه، توانایی برقراری ارتباط و درک افراد است.

طراحان بازی صرف زمان قابل توجهی از زمان نوشتن اسناد دقیق مشخص کردن مکانیزم بازی، محیط، شخصیت های قابل پخش و نومیدی بازی را صرف می کنند. این جزئیات به طور دقیق گسترش می یابد که چگونه یک مورد خاص ممکن است رفتار کند، متحرک و صدا باشد.

جریان طراحی بازی دیپلم پیشرفته توسعه بازی حرفه ای یک دوره دو ساله است که تمام وقت طراحی شده توسط طراحان بازی با تجربه در مشورت با استودیو های محلی و بین المللی برای تولید فارغ التحصیلان نوآورانه که نسل بعدی توسعه بازی را هدایت خواهد کرد.

محتوای دوره

سال اول

سال اول این دوره با پوشش زمینشناسی در اصطلاحات و مکانیک و نقش طراحان آغاز می شود. دانش آموزان در تجسم ایده ها، نمونه سازی، یادگیری اصول ایجاد محتوا 3D و برنامه نویسی بازی، طراحی سطوح بازی، ایجاد رابط کاربری و ایجاد تجربیات بازی، کار خواهند کرد. در پایان سال، دانش آموزان طراحی بازی با دانش آموزان برنامه نویسی برای توسعه پروژه های طراحی بازی، تولید و تضمین کیفیت کار خواهند کرد.

سال دوم

سال دوم تمرکز بر روانشناسی بازی ها، تحقیقات بازار، بررسی تفکر و فرآیندهای تصمیم گیری همراه با شناخت نقش سازنده در مدیریت و هماهنگ سازی پروژه های بازی است. دانش آموزان نمونه های بازی های بیشتری را در اطراف طیف وسیعی از انواع بازی ها، ژانرها و سیستم عامل ها ایجاد می کنند.

در طول پروژه بازی بزرگ، دانش آموزان طراحی بازی با هنر بازی ها و دانش آموزان برنامه نویسی بازی همکاری خواهند کرد تا یک بازی اصلی ابتکاری برای نشان دادن توانایی های خود را نشان دهند.

دانش آموزان در پایان سال 2 فارغ التحصیل می شوند با نمونه های گسترده ای با چندین بازی که طراحی و تولید کرده اند، نمونه های مکانیکی، حجم زیادی از ایده های طراحی مستند بیان شده در شکل بصری و نوشته شده است.

پروژه بزرگ بازی

در سال دوم این دوره، دانش آموزان طراحی بازی با طراحان بازی و بازی های برنامه نویسی در تیم های توسعه برای طراحی و تولید یک بازی قابل پخش کار می کنند. این پروژه از چرخه تولید دنیای واقعی در یک استودیوی توسعه صنعت آشکارا را نشان می دهد و تمام پروسه را از چارچوب ایده های بازی پوشش می دهد، از طریق نوشتن اسناد طراحی بازی، ارزیابی نیازهای فنی، مدیریت حجم کار، جلسات ملاقات، ارائه آثار هنری با کیفیت تجاری و انیمیشن، اشکال تثبیت، تست QA و تجزیه و تحلیل بازار بازی.

موضوعات برای هر سال

سال اول

  • طراحی بازی خود را
  • هنر
  • کد
  • علم در داستان بازی
  • تست بازی ها
  • تیم های تولید
  • تمرین تولید

سال دوم

  • درون بازیکنان ذهن
  • زمان برای ساخت یک بازی
  • ایده ها
  • تحویل یک بازی
  • اثبات مفهوم
  • تولید عمده
  • نمونه کارها حرفه ای آنلاین

دانش آموزان از نرم افزار استاندارد صنعتی و منابع مانند:

  • موتور بازی و چارچوب توسعه - Unreal Development Kit، Unity Game Engine، سیستم های بازی سفارشی مبتنی بر OpenGL ES؛
  • محتوای سه بعدی
  • مدیریت پروژه
  • طراحی تجسم - فتوشاپ و Visio
  • برنامه های اداری دسکتاپ - Microsoft Office Suite
Program taught in:
انگلیسی

See 6 more programs offered by Academy of Interactive Entertainment »

Last updated June 13, 2018
این دوره Online, Campus based
Start Date
Open Enrollment
Duration
پاره وقت
تمام وقت
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
Application deadline