Keystone logo

1 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در رهبری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات مدیریت
  • رهبری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در رهبری

کسب مدرک کاردانی مستلزم دو سال تحصیلی تمام وقت است، اما اگر به مدرسه می روید و در همان زمان کار می کنید، می توانید آن را ادامه دهید. این نوع درجه پایه خوبی برای تحصیلات بعدی است و معمولا به دو سال اول تحصیل در لیسانس مربوط می شود.

شما ممکن است بخواهید بدانید، چه چیزی وابسته به علوم کاربردی در رهبری است؟ اغلب در صنعت، نقش های رهبری به عنوان مدرک تجاری شناخته شده است، که این چیزی است که این درجه ارائه می دهد. این ترکیبی از مهارت های فنی اولیه با دانش کسب و کار و آموزش مدیریت است. برای پوشش بخش علمی درجه، شما باید انتظار داشته باشید که ریاضیات پایه و دوره های کامپیوتری را با تمرکز بر حل مسئله و تجربه در دست داشته باشید. برای پوشش رهبری چیزها، انتظار می رود دوره های مدیریت کسب و کار، اخلاق و برنامه ریزی پروژه.

از جمله یک جنبه تجاری به درجه فناوری، نه تنها مجموعه مهارت های خود را گسترش می دهد، بلکه می تواند سطح حقوق و مسئولیت خود را در شغل فعلی خود افزایش دهد. شما می توانید مهارت های عیب یابی و ارتباطات را که شما در هر کجا زندگی و کار خود را یاد می گیرید اعمال کنید.

هر دانشگاه دارای هزینه و تحصیلات خاصی است، بنابراین هزینه تحصیل شما تا حد زیادی بستگی به محل تحصیل شما دارد. اطمینان حاصل کنید که به عوامل مانند آیتم های آنلاین در محوطه دانشگاه و انواع بورس های تحصیلی ارائه شده در مدرسه نگاه کنید.

محدوده بین فناوری و مدیریت کسب و کار به این معنی است که این درجه دارای گزینه های زیادی برای استخدام است. این درجه مقدماتی می تواند منجر به اشتغال در فناوری اطلاعات، توسعه و مدیریت داده ها شود. بسته به چگونگی تمرکز مهارت های جدید شما، می توانید از صفوف به عنوان یک توسعه دهنده یا تکنسین با درآمد بالا کسب کنید یا به سمت مدیریت سمت فناوری یک شرکت حرکت کنید.

مدرک کاردانی یک راه خوب برای راه اندازی حرفه شما است. با انتخاب یک مدرک علمی کاربردی در زمینه رهبری، استخر شغلی موجود افزایش می یابد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.