Keystone logo

2 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در زیست شناسی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • علوم طبیعی
  • زیست شناسی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در زیست شناسی

    وابسته به علوم کاربردی اغلب برای بزرگسالانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند مفید است اما مایل به دنبال سایر بخش ها، مهارت های فنی و یا رفع نیازهای آموزشی برای تبلیغات هستند. با مطالعه تمام وقت، دانش آموزان می توانند برنامه های خود را در دو سال یا کمتر به پایان برسانند، و این کار را برای حرفه ای های شلوغ امکان پذیر می سازد.

    دانشآموخته علوم کاربردی در زیستشناسی چیست؟ این برنامه به موضوعاتی نظیر ارگانیسم ها، رشد، سلامت، آناتومی و تکامل می پردازد، این برنامه بصری را به بلوک های ساختمانی زندگی می دهد. دوره کار ممکن است شامل علوم زیستی، ژنتیک، شیمی عمومی، آمار برای علوم طبیعی، زیست شناسی سلولی و حسابداری باشد. روش علمی نقش مهمی را ایفا می کند، زیرا دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه نظریه ها را ایجاد و آزمایش کنند. کار آزمایشگاهی معمولا بخشی از مطالعه مورد نیاز را تشکیل می دهد، و برخی از دانش آموزان ممکن است فرصت های پژوهشی و سمینارهای مستقل داشته باشند.

    دانش آموزان زیست شناسی به طور معمول مهارت های تحقیقاتی و تحلیلی خود را که لازم است برای شناسایی مشکلات و طراحی راه حل های قابل تست، مورد نیاز است، تدوین کنند. مهارت های سازمانی نیز ممکن است افزایش یابد و کارکنان به خوبی شکل بگیرد.

    هزینه توسط محل و طول برنامه تحت تاثیر قرار می گیرد. مسکن، کتاب و سایر هزینه ها ممکن است اعمال شود. دانش آموزان همیشه باید با مدارس مورد علاقه خود برای تعیین اطلاعات هزینه خاص تماس بگیرند.

    فارغ التحصیلان وابسته به علوم کاربردی در زیست شناسی اغلب با طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در مراقبت های بهداشتی، تحقیق و تنظیمات آموزشی ارائه می شود. در مورد علم و تحقیق برخی ممکن است میکروبشناسی، افسر حفاظت، دستیار تحقیق و داروشناسی را به عنوان یک شغل انتخاب کنند. برخی ممکن است شغل را به عنوان نویسنده علمی، متخصص پشتیبانی محصول یا تکنسین دامپزشکی انتخاب کنند. با مطالعه بیشتر، بسیاری از دانش آموزان تصمیم می گیرند که معلمان یا استادان مدرسه شوند، بسته به سطح تحصیلات.

    زیست شناسی یک رشته است که در بسیاری از صنایع قابل اجرا است و درب هایی را که ممکن است شما را جذاب کنند، باز کنند. امروزه برنامه مدرسه و برنامه را پیدا کنید و برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.