Keystone logo

18 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در شبکه های کامپیوتری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
  • شبکه های کامپیوتری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (18)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در شبکه های کامپیوتری

دانش آموزان برنامه ریزی برای ورود به فارغ التحصیلی نیروی کار زیر به طور کلی دنبال یک دانشیار رشته علوم کاربردی. این است که معمولا به فارغ التحصیلان از اتمام برنامه مدرک کارشناسی دو سال تعلق می گیرد.

شما ممکن است تعجب، چه کاردانی علوم کاربردی در شبکه های کامپیوتری است. این برنامه به طور معمول شامل مطالعات کلاس درس سنتی، کار آزمایشگاهی و آموزش تعاونی از طریق کارآموزی با کارفرمایان به تجهیز دانش آموزان با تجارب زندگی واقعی در این زمینه. دوره ها نیز ممکن است فارغ التحصیلان به کسب گواهی نامه آماده کند. کلاس های بین موسسات متفاوت است، اما موضوعات مطالعه معمولا شامل شبکه های محلی، اصول امنیتی، برنامه نویسی پایگاه داده، پیکربندی مسیریابی، لینوکس / یونیکس و برنامه نویسی منطق کنترل. دانش آموزان با نحوه طراحی، نگهداری و تعمیر سیستم های شبکه و کامپیوتر است.

دانشجویان شبکه های کامپیوتری بسیاری از مهارت های بسیار ارزشمند است که در زندگی شخصی و حرفه ای آنها مفید است به دست آورید.این خدمات عبارتند از کار به خوبی با دیگران و در حال توسعه استراتژی های ارتباطی.

هزینه برای برنامه بسته به کشور مورد مطالعه، دانشگاه و کلاس های مورد نیاز برای فارغ التحصیلی. توصیه می شود که دانش آموزان تماس مدارس است که آنها را علاقه و درخواست اطلاعات خاص در مورد ثبت نام و هزینه های ثبت نام و انتظارات.

دانش آموزان برای کسب یک مدرک کاردانی می توانید فرصت های شغلی در زمینه ها و رشته های مختلف پیدا کنید. به عنوان مثال، فارغ التحصیلان برنامه ممکن است دانش و مهارت برای موقعیت های ورود به سطح مدیر کامپیوتر و تکنسین ضروری را داشته باشد. کار نیز معمولا در میان صنایع مختلف، مانند آموزش و پرورش، دولت، و بخش های خصوصی در دسترس است. انتخاب حرفه ای محبوب برای بسیاری از دانش آموزان شامل تحلیلگر شبکه های کامپیوتری، وب مستر، سیستم های کامپیوتری مدیریت، متخصص امنیت کامپیوتر، تکنسین کامپیوتر و مدیر شبکه.دانش آموزان ممکن است را انتخاب کنید برای ادامه تحصیل خود با به دست آوردن گواهینامه و یا ثبت نام در برنامه مدرک کارشناسی.

این برنامه دارای یک درخواست بین المللی، و بسیاری از دانشگاه از راه دور کلاس ارائه از طریق ماژول های آموزش از راه دور به ارائه راحتی و انعطاف پذیری برای بزرگسالان مشغول دسترسی کمی به یک مدرسه است. برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.