Keystone logo

1 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در علوم محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات محیط زیست
  • علوم محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در علوم محیط زیست

    مدرک دیپلم معمولا یک مسیر آموزشی دو ساله است که برای دانش آموزانی که علاقه مند به یادگیری اصول زمینه انتخاب شده هستند طراحی شده است. بسیاری از دانش آموزان برای رسیدن به یک حرفه جدید، یک مدرک را انتخاب می کنند.

    یک دانشمند علوم کاربردی در علوم محیطی است؟ علوم محیطی بر تأثیر فعالیت های انسانی و تاثیرات منفی فناوری در محیط تمرکز می کند. کسانی که علوم زیست محیطی را مطالعه می کنند برای توسعه راه های حل این مسائل برای آینده پاکیزه کار می کنند. دوره های درسی این نوع برنامه آموزشی ممکن است شامل علوم پایه ای مانند زیست شناسی، شیمی یا زمین شناسی و احتمالا برخی دوره های ریاضی، از جمله آمار باشد.

    در زمینه علوم محیطی، دانشجویان تمایل دارند با جوامع و نیز تحقیقات و داده ها کار کنند. دانش آموزان ممکن است مهارت های ارتباطی نوشتاری و کلامی را که در هر نوع کار در محیط کار مفید هستند یاد بگیرند. دانش آموزان همچنین می توانند در حین بهبود مهارت های حل مسئله خود، منطقی تر فکر کنند.

    بسیاری از دانش آموزان برای کسب مدرک تحصیلی قبل یا به جای مدرک لیسانس برای صرفه جویی در هزینه تحصیل می کنند. گاهی اوقات مدارک تحصیلی از مدرک کارشناسی ارزیابی می شود تا به مدرک کارشناسی ارجاع شود.

    دانش آموزان زیادی در زمینه علوم محیطی مشغول به کار هستند. دانش آموزان ممکن است مایل به تبدیل شدن به تکنسین های محیط زیست یا مهندسان. آنها همچنین ممکن است مشاغل را به عنوان دانشمندان محوطه، مشاوران یا مدیران پیدا کنند. این موقعیت ها می توانند با سطوح دولتی، شرکت های مشاوره یا شرکت های تولیدی محلی و دولتی باشند. سایر حرفه های احتمالی شامل مدیران شرکت های بسته بندی و خدمات غذا، اعضای تیم تحقیقاتی زیست محیطی، اقیانوس شناسان، دانشمندان علوم زمین، معلمان علوم و بازرسان بهداشت هستند.

    دانش آموزان اغلب کالج ها و دانشگاه های محلی را می پذیرند که درجه تحصیلی خود را در رشته انتخابی خود ارائه می دهند یا ممکن است ترجیح دهند تحصیلات بین المللی یا آنلاین را مطالعه کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.