Keystone logo

72 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در علوم کامپیوتر 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (72)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در علوم کامپیوتر

بسیاری از مردم زمان را صرف کار به سمت یک درجه به مدت چهار سال ندارد. برای کسانی که به دنبال شروع یک حرفه ای به طور مستقیم پس از فارغ التحصیلی، یک کاردانی علوم کاربردی چیزی در نظر گرفتن است. این درجه خواهد شد در ارائه دانش لازم برای مشاغل جدید است.

کاردانی علوم کاربردی در علوم کامپیوتر چیست؟ این درجه به دانش آموزان با مهارت ها و دانش مورد نیاز برای ارائه پشتیبانی در تکنولوژی کامپیوتر مجهز است. این کمک خواهد کرد دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه برای پشتیبانی از سیستم عامل، امنیت کامپیوتر، برنامه های کاربردی نرم افزار، و نرم افزار های کامپیوتری. علاوه بر این، دانش آموزان خواهد شد تعدادی از مهارت های است که با به دست آوردن تعداد گواهی به رسمیت شناخته شده در صنعت کمک خواهد آموخت. این گواهی نامه را درب به فرصت های شغلی بیشتری را باز کنید.

دلایل زیادی برای در نظر گرفتن یک کاردانی علوم کاربردی در علوم کامپیوتر وجود دارد.کسانی که کسب مدرک کاردانی بیش از همتایان فارغ التحصیل دبیرستان خود کسب درآمد به عنوان برخی از مشاغل نیاز به دوره های در این زمینه مطالعه. علاوه بر این، کسانی که با مدرک کاردانی خواهد شد در راه کوتاه تر به دنبال هر گونه درجه بالاتر داشته باشد.

هزینه به دست آوردن مدرک کاردانی متفاوت در موسسه، کشور، و همچنین به عنوان طول زمان در این دوره از مطالعه است. اکثر برنامه های در نظر گرفته شده و پس از دو سال تکمیل شود. کسانی که علاقه مند در زمینه مطالعه باید نهادهای تماس برای پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد برنامه های ارائه شده.

در حالی که جامعه به طور فزاینده وابسته به کامپیوترهای شود، تقاضا برای کسانی که با مهارت های لازم برای کار با آنها رشد می کند. فارغ التحصیلان این رشته قادر به پیدا کردن فرصتهای شغلی به عنوان انواع مختلفی از حمایت متخصصان، تکنسین ها و یا مدیران خواهد بود. این درجه به دانش آموزان با مهارت های فنی لازم برای حرکت حرفه خود، و همچنین به عنوان عصر مدرن تجهیز، رو به جلو.

کسب یک مدرک کاردانی تعهد و تمرکز نیاز است، اما ارزش افزایش حقوق و دستمزد و کار بالقوه است. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این درجه، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.