Keystone logo

18 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (18)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

    مدرک کاردانی کوتاه تر از مدرک لیسانس است، اما همچنین می تواند کارفرمایانی را که سوژه ای را فراتر از دبیرستان تحصیل کرده اند نشان دهد. هنگامی که شما تمام وقت تحصیل می کنید، معمولا می توانید یک همکار را در دو سال کامل کنید. برنامه های نیمه وقت در دسترس هستند و معمولا طول می کشد.

    به طور خاص، دانشیار علوم کاربردی در مدیریت کسب و کار چیست؟ این موضوع به مدیریت شرکت ها، شرکت ها و سایر سازمان های تجاری مربوط می شود. موضوع کلی مدیریت می تواند بیشتر در زمینه هایی نظیر مراقبت های بهداشتی، حسابداری یا بازاریابی متمرکز شود. موضوعات اصلی شامل نظریه بازاریابی، اقتصاد خرد و سیستم های اطلاعاتی است. بعضی از برنامه ها نیز به عنوان بخشی از نیاز به تحصیل در رشته کارآموزی می باشند.

    در حالی که این برنامه را اجرا می کنید، برخی مهارت هایی که می توانید به دست آورید وجود دارد. این شامل سخنرانی عمومی، مدیریت زمان و حل مناقشات است. هر کدام از این ها نقش مهمی در مدیریت گروه ها دارند تا وظایف را به موقع انجام دهند.

    عوامل متعددی در نظر گرفته شده است که هنگام بودجه بندی برای مدرک کارشناسی ارشد وجود دارد. در نظر بگیرید که آیا شما در محوطه دانشگاه زندگی می کنید یا کلاس های آنلاین را دریافت خواهید کرد و چه کتابهایی نیاز دارید. این هزینه ها بستگی به جایی که مدرسه شما در میان عوامل دیگر قرار دارد.

    جایی که درجه کار حرفه شما بستگی به چگونگی انتخاب شما دارد. با یک برنامه متخصص در امور مالی، ممکن است به عنوان یک حسابدار یا مدیر بازاریابی کار کنید. برای برنامه های متخصص در مدیریت، موقعیت های رهبر تیم در سطح ابتدایی امکان پذیر است. مدیران و مدیران کارکنان در مدارس، بیمارستان ها و ادارات دولتی مورد نیاز است. هر شرکتی که یک سلسله مراتب از کارمندان دارد، نیاز به مدیران دارد، بنابراین اگر در معرض کمبود امکانات قرار بگیرید، اطمینان حاصل کنید که در خارج از منطقه راحتی خود نگاه کنید.

    درجه های کسب و کار بسیار رایج هستند و می توانند در مدارس سراسر جهان یافت شوند. اگر شما دوره های آنلاین را انتخاب می کنید، ممکن است بتوانید به مدرسه ای دور از محل زندگی خود بپردازید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.