Keystone logo

86 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در مطالعات کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (86)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در مطالعات کسب و کار

    AAS (کاردانی علوم کاربردی) درجه معمولا توسط دانشجویان که می خواهند به در اسرع وقت وارد بازار کار گرفته شده است. این برنامه درجه اغلب شامل فراوانی از دست در آموزش، به عنوان به کار کلاس درس مخالف است. فارغ التحصیلان معمولا آماده برای شروع به کار در موقعیت های سطح ورود در رشته انتخابی خود را از مطالعه.

    کاردانی علوم کاربردی در کسب و کار، اقتصاد، و مدرک مدیریت چیست؟ این برنامه آموزش عالی طراحی شده است برای افزایش درک چگونه دنیای کسب و کار کار می کند. برنامه های متفاوت خواهد بود، اما دانش آموزان اغلب یاد بگیرند نظریه کسب و کار های مختلف و نحوه گنجاندن آنها را در موقعیت های دنیای واقعی. تخصص های مختلف است که دانش آموزان ممکن است انتخاب کنید به تمرکز بر روی شامل بازاریابی، روابط عمومی، بانکداری، بیمه، مدیریت و منابع انسانی. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان باید حل مسئله و مهارت های تفکر انتقادی آنها می توانند در یک محیط کسب و کار اعمال می شود.

    این درجه است که معمولا برای کسانی که می خواهند به کار در دنیای کسب و کار اما ترجیح می دهند زمان زیادی را در مدرسه صرف نیست مفید است. برنامه های درجه در نظر گرفته شده برای آماده سازی دانش آموزان برای شروع پس از فارغ التحصیلی کار به زودی و بر روی حرفه خود آغاز شده، و آن را یک گزینه خوب برای یک دانش آموز با خانواده و یا دیگر تعهدات مالی.

    مدارس در سراسر جهان است که مدرک فوق دیپلم، ارائه و هزینه های مرتبط با یک برنامه بسیار کمی متفاوت وجود دارد. عوامل عبارتند از محل مدرسه، مدت زمان برنامه، و اینکه آیا یک دانش آموز در دانشگاه و یا از طریق آموزش از راه دور را می آموزد. دانش آموزان تشویق به در تماس با مدارس بالقوه دریافت برای پیدا کردن آنچه که انتظار می رود از لحاظ مالی.

    فارغ التحصیلان با درجه دو ساله را در کسب و کار، اقتصاد، و دولت می توانید انتظار برای پیدا کردن کار در موقعیت های مختلف ورود به سطح. آنها ممکن است در بازاریابی، منابع انسانی، حسابداری عمومی، و یا دولت کار می کنند.صنایع که اغلب شامل استخدام تجارت، دولت، فناوری اطلاعات، و مراقبت های بهداشتی.

    شما می توانید شروع کسب مدرک خود را از حق دور. با استفاده از پایگاه داده آنلاین گسترده ما، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.