Keystone logo

193 کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در مطالعات فن آوری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم کاربردی
  • مطالعات فن آوری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (193)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کاردانی علوم کاربردی برنامه ها که در مطالعات فن آوری

    کاردانی علوم کاربردی اشاره می کند که دارنده دوره هسته در راستای آموزش آنها را در مهارت های خاص مربوط به رشته انتخابی خود را تکمیل کرده است. در این نوع برنامه ها، دوره های نامربوط به منظور تسریع فرایند یادگیری را کاهش دهد.

    کاردانی علوم کاربردی در فناوری چیست؟ زمینه فن آوری است در حال رشد، و بنابراین مستلزم این است که کار در این زمینه به طور مداوم مهارت های جدید. این گواهینامه کسانی که skillsets لازم به دست آمده اند و آماده به کار هستند شناسایی می کند. در طول این برنامه، دانش آموزان انتظار می رود برای تبدیل شدن به با مهارت ها و مفاهیمی مانند طراحی مکانیکی، تهیه پیش نویس به کمک کامپیوتر، سیاست و مهندسی و شیوه، ارتباطات فنی، ریاضیات پیچیده، طراحی ماشین، و بسیاری دیگر در ارتباط با طاقچه خاص آشنا که در آن مایل به ساخت حرفه ای خود را.

    هستند بسیاری از مزایای مرتبط با پیگیری کاردانی علوم کاربردی در تکنولوژی وجود دارد، به لطف حضور رو به رشد آن در صنعت و ارتباطات در سراسر جهان. حقوق اغلب بالا هستند، و امنیت شغلی پایدار است که فرصتهای شغلی در زمینه های دیگر ممکن است کمی مخاطره آمیز است.

    هزینه در نظر گرفتن دوره های مورد نیاز می تواند در میان کشورها و نهادهای مختلف متفاوت است. تحقیق به اطمینان حاصل شود که مدرسه خود را از انتخاب ارائه می دهد این برنامه و پژوهنده پس از قیمت یک گام مهم در این فرآیند است.

    تعداد مشاغل در این زمینه در حال افزایش به لطف تکیه بر تکنولوژی عملا در هر صنعت. برخی از مواضع برجسته تر به آن در دسترس است با آموزش و پرورش در فن آوری و زمینه های مرتبط عبارتند از سیستم های کامپیوتری تحلیلگر، توسعه دهنده نرم افزار، توسعه دهنده وب، مدیر IT، تحلیلگر امنیت اطلاعات، مدیریت پایگاه داده، پشتیبانی کامپیوتر متخصص، سیستم های کامپیوتری مدیر و برنامه نویس کامپیوتر.این مشاغل تمایل به جلب حقوق و مزایای عالی از بسیاری از شرکت ها و مهارت های درگیر بسیار قابل عرضه در بازار می باشد.

    به دست آوردن یک کاردانی علوم کاربردی در تکنولوژی می تواند به اطمینان حاصل شود که هر کسی قادر به پیدا کردن یک کار بزرگ که در آن می توانید skillsets همه مهم دست از طریق دوره های ارائه شده استفاده است کمک کند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.