Keystone logo

1 کاردانی علوم برنامه ها که در کسب و کار بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    کاردانی علوم برنامه ها که در کسب و کار بین المللی

    دانشآموخته علوم معمولا ابتدایی ترین مقطع کارشناسی است که یک دانشآموز میتواند کسب کند. جدول زمانی معمول برای رسیدن به این درجه یک تا دو سال مطالعه است.

    دانش آموزان آینده نگر ممکن است تعجب کنند، چه چیزی وابسته به علوم در تجارت بین المللی است؟ همانطور که جهان همچنان به کوچکتر شدن ادامه می دهد، اقتصادهای ملی راه را برای یک جهان جهانی به ارمغان آورده اند. حتی کسب و کارهای محلی نیز از تامین کنندگان بین المللی و برون سپاری کار برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند. این زمینه به طور کلی شامل انجام کسب و کار با فرهنگ های دیگر، سازماندهی تجارت در سطح بین المللی و بهبود کارایی با ردیابی عملکرد در مقیاس جهانی می باشد. برجسته ممکن است شامل بازارهای مالی، ارتباطات بین فرهنگی و تدارکات جهانی باشد.

    یک همکار علمی در زمینه تجارت بین الملل می تواند منافعی برای کسانی که فقط وارد بازار کار و متخصصان با تجربه می شوند، سودمند باشد. کلاس های مطالعات فرهنگی می توانند دانش آموزان را برای جلوگیری از ایجاد یک فاکتور و ایجاد همدلی بیشتر برای همکاران آموزش دهند. دانش آموزان همچنین می توانند یاد بگیرند که چگونه قوانین و مقررات تجارت بین الملل را در مورد واردات و صادرات کالا دنبال کنند.

    هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی می تواند از برنامه تا برنامه به طور قابل توجهی متفاوت باشد. ملاحظات مالی شامل آموزش و پرورش، اتاق، هیئت مدیره، مواد، و دیگر نیازهای. برای درک بهتر آنچه که مددجویان ارائه شده توسط مدارس مورد علاقه ممکن است هزینه کنند، کلید ارتباط مستمر با موسسه است.

    به طور کلی، کسب و کار بین المللی به طور کلی می تواند مسیری غنی از فرصت های شغلی باشد. بخش خصوصی به موقعیت هایی مانند تحلیلگران کسب و کار، متخصصان بانکی بین المللی و مدیران محصول نیاز دارد. ادارات دولتی کارمندان گمرک و مشاوران کسب و کار بین المللی را برای نظارت بر این شرکت ها استخدام می کنند. در نهایت، حتی سازمان های بخش سوم به ارتباطات فرهنگی و متخصصان انطباق واردات / صادرات نیاز دارند تا اهداف خود را در مرحله جهانی به دست آورند.

    به طور معمول، دانش آموزان آینده نگر ممکن است موسسات ارائه دانش پژوهان در تجارت بین المللی در نقاط مختلف جهان را پیدا کنند. گاهی اوقات ممکن است گزینهای مانند مطالعه نیمه وقت یا مطالعه آنلاین نیز داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.