Keystone logo

9 کاردانی علوم برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی علوم
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (9)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کاردانی علوم برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

      آموزش عالی می تواند سرمایه گذاری عظیمی از زمان و پول باشد، بنابراین دانش آموزان باید در نظر بگیرند که کدام سطح تحصیلات به بهترین وجه به اهداف شغلی خود برسد. اغلب برنامه های وابسته به علم، نیازهای آموزشی در سطح ابتدایی را تامین می کنند، یا ممکن است دانشجویان را برای ایجاد انگیزه برای پرش نقش در حرفه های در حال توسعه خود، فراهم کند.

      مدرس علوم رشته مدیریت کسب و کار چیست؟ کسب و کار تجارت و عناصر اقتصاد را پوشش می دهد و مدیریت شامل حرکت منابع برای موفقیت کسب و کار است. این برنامه ها اغلب دو جنبه را برای کمک به دانش آموزان در درک امور مالی، منابع انسانی، اقتصاد و مدیریت عملیات ترکیب می کنند. برنامه ها ممکن است تاکید کنند که چگونه تصمیمات دانشجویان بر روحیه کارکنان و روحیه کارکنان تاثیر می گذارد. دانش آموزان همچنین ممکن است روند جدید در سیستم های کسب و کار را دنبال کند.

      مهارت های تحلیلی برای دانش آموزان مدیریت بازرگانی مهم است تا بتوانند از برنامه های خود استفاده کنند، که معمولا آنها را انجام می دهند، زیرا این مهارت ها به دانش آموزان کمک می کند تا مشکلات و مشکلات عملیاتی را شناسایی و حل کنند. مهارت های ارتباطی و رهبری لازم برای تبدیل شدن به بخشی از یک تیم مدیریتی، هدایت کارکنان دیگر به موفقیت است.

      همه برنامه ها الزامات متنوعی دارند و بنابراین هزینه های مختلف مرتبط با آنها را دارد. کمک های مالی، بورس تحصیلی، مسکن، هزینه های دیجیتالی، و بیشتر بر تعداد دانشجویان پرداخت می شود. مؤسسات تحصیلات تکمیلی اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه ها دارند.

      فارغ التحصیلان پس از اتمام برنامه های خود طیف وسیعی از فرصت ها را دنبال می کنند. برخی از عناوین شغل شامل مدیر بازاریابی، نماینده فروش، تحلیلگر بودجه، مدیر منابع انسانی و تحلیلگر مالی است. صنایع گسترده هستند و شامل مراقبت های بهداشتی، تولید، هنر، بازاریابی و غیره هستند. شغل های موجود ممکن است یک عنصر رهبری برای آنها مانند مدیر فروش، مدیر اداری، مدیر توسعه کسب و کار و مدیر تولید استعدادها داشته باشد.

      بسیاری از دانشگاه ها برای اولین بار آموزش ابتدایی را شروع کرده اند و یا سالها بعد دوباره بازگشته اند. گزینه های آنلاین و در پردیس راه حل هایی برای دانشجویانی که مشغول کار و زندگی هستند، ارائه می دهند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.