Keystone logo

2 کاردانی هنر برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کاردانی هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (2)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کاردانی هنر برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

      دانش آموزانی که مدرک تحصیلی خود را دنبال می کنند، اغلب دوره های خود را فقط در چند سال می توانند تکمیل کنند یا مطالعات خود را گسترش دهند. این برنامه های پس از دوره متوسطه معمولا به فارغ التحصیلان اعتبار کافی برای دو سال اول مدرک لیسانس را می دهد، اگر آنها تصمیم به دنبال آن می کنند.

      مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار چیست؟ این دوره آموزشی معمولا برای دانش آموزان با دانش اساسی در مورد طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با کسب و کار طراحی شده است. کسانی که برنامه را کامل می کنند، می توانند جنبه های مختلف کسب و کار مانند کنترل های عملیاتی، فن آوری ها، سیستم ها و بازاریابی را درک کنند. دوره های آموزشی ممکن است شامل معرفی سیستم های اطلاعاتی، مایکروسافت آفیس، ارتباطات تجاری شفاهی، حسابداری مالی و روابط انسانی در کسب و کار باشد. دانش آموزان معمولا نیاز دارند تا حدود 20 تا 22 کلاس برای کسب مدرک خود کسب کنند.

      فارغ التحصیلان معمولا مهارت های حسابداری مالی پایه ای را کسب می کنند که ممکن است در برخی از بخش های مختلف ارزشمند باشد. آنها همچنین می توانند توانایی حل مسائل مربوط به روابط انسانی و شناسایی نیروهایی را که بر توسعه و عملیات تجاری تأثیر می گذارد، داشته باشند.

      از آن جا که آموزش و پرورش می تواند در سراسر مؤسسات و کشورها متفاوت باشد، دانش آموزان باید تحقیقاتی انجام دهند و با مدارس برای تولید برآوردهای دقیق صحبت کنند.

      انعطاف پذیری حرفه ای به یک مزیت یک حرفه ای در مدیریت کسب و کار تبدیل می شود. نمونه های زیر از مشاغل که در این دسته قرار می گیرند فقط چند گزینه ای هستند که ممکن است در دسترس باشند. مدیران منابع انسانی اغلب در تقاضا هستند، زیرا آنها در هر جنبه ای از کارکنان، از جمله استخدام، جهت گیری و مزایا، مسئولیت دارند. به گفته نمایندگان فروش، با فروش محصولات یا خدمات، شرکت ها سودمند می شوند، در حالی که مدیران بازاری معمولا نقش مهمی در ارتقاء کسب و کار و اجرای کمپین هایی دارند که علاقه مند به مخاطبان هدف هستند. افراد و شرکت ها به تجزیه و تحلیل های مالی اعتماد دارند تا آنها را به مشاوره عاقلانه برای سرمایه گذاری اختصاص دهند؛ کسانی که دارای پیشینه در مدیریت کسب و کار هستند ممکن است این نقش را پر کنند.

      دنیایی که احتمال دارد، ممکن است دانشآموزانی را که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار دارند، در انتظار بگذرانند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.