Keystone logo

2 گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در آمار 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات اقتصادی
  • آمار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (2)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در آمار

    یک گواهینامه پیشرفته یا یک گواهینامه پیشرفته، توسط دانش آموزانی که دوره تمرینی در یک رشته خاص گرفته شده است، به دست می آید. دانش آموزانی که در این برنامه ها ثبت نام می کنند، معمولا حرفه ای هستند که قبلا دارای مدرک تحصیلی هستند، اما می خواهند بیشتر در یک رده زیر رده خود را یاد بگیرند.

    یک گواهینامه پیشرفته در آمار چیست؟ یک دوره پیشرفته در آمار، دانش آموزان را برای توصیف تغییرات در فرآیند، مدل سازی آنها را از طریق رگرسیون و بهینه سازی آنها از طریق طراحی تجربی می آموزد. برخی از برنامه ها بیش از یک ماژول یادگیری ارائه می دهند که دانشجویان مجاز به انتخاب آن هستند تا برنامه ای را طراحی کنند که متناسب با نیازهای آن باشد. متخصصان به احتمال زیاد در این نوع برنامه موفق هستند دانشمندان، تحلیلگران و مهندسان. قبل از ثبت نام ممکن است پیش نیاز باشد.

    فارغ التحصیلان با گواهینامه پیشرفته در آمار، درک عمیق تر از نحوه توسعه فرآیند های قوی، مطالعه روابط پیچیده و تعیین قابلیت اطمینان محصولات را درک خواهند کرد. دارندگان گواهینامه باید بتوانند در حرفه خود پیشرفت کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

    هزینه یک برنامه بستگی به طول و مکان آن دارد. بسیاری از دانش آموزان می توانند هزینه تحصیل خود را با حضور در یک کالج یا دانشگاه که نزدیک خانه است، حفظ کنند. با انجام تحقیق کامل، دانش آموزان آینده نگر باید تعیین کنند که آیا برنامه به نیازهای آنها پاسخ می دهد یا خیر.

    آمارگیران در شناخت داده ها بسیار ماهر هستند. تقریبا هر صنعت مقدار زیادی از اطلاعات را تولید می کند، چه در کسب و کار، پزشکی، آموزش و پرورش و چه در دولت. افرادی که یک گواهینامه پیشرفته در آمار کسب کرده اند باید بتوانند یک صنعت را انتخاب کنند که به آنها، به عنوان معلمان، دانشمندان، مدیران کسب و کار یا مهندسین، تجدید نظر کند.

    هنگام ثبت نام در یک برنامه، متخصصان شلوغ ممکن است بخواهند یک مدرسه را انتخاب کنند که برنامه کلاس انعطاف پذیر را ارائه می دهد. برنامه های آنلاین نیز ممکن است در دسترس باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.