Keystone logo

6 گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در فناوری اطلاعات 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات فن آوری
  • فناوری اطلاعات
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در فناوری اطلاعات

    این برنامه گواهی پیشرفته یک گزینه غیر حدی که ارائه می دهد آموزش تخصصی برای دانش آموزان که در حال حاضر به اتمام دوره های کارشناسی ارشد است. آن را برای حرفه ای ها که مایل به توسعه تخصص های جدید و برای دانشجویانی که می خواهند به اضافه کردن مناطق اضافی از تخصص به درجات موجود خود مناسب است.

    گواهی های پیشرفته در آن چیست، و چه می تواند دانش آموزان از این برنامه انتظار می رود؟ در اغلب موارد، این برنامه ها در زمینه تحقیقات متمرکز نیست، اما در نظر گرفته شده به ارائه مهارت های جدید. دانش آموزان معمولا می توانید انتظار برای کار برای حدود دو تا سه سال برای تکمیل دوره. چند کلاس بنیادی ممکن است لازم باشد، و بقیه از دوره های پس از آن می تواند انتخاب شود بر اساس اهداف دانش آموزان. حوزه های تمرکز ممکن است مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر، تکنولوژی آموزشی، و یا علوم کتابداری عبارتند از. کلاس ممکن است شامل مطالعات علوم وب، فن آوری یادگیری، و یا بازاریابی دیجیتال است.

    این برنامه ها به طور کلی دانش آموزان جفت با مشاوران دانشکده برای نظارت بر دوره خود را از مطالعه. با گواهی در دست، فارغ التحصیلان ممکن است آماده برای پیشبرد در حرفه خود باشد. این برنامه بدون مدرک کمک می کند تا دانش آموزان به کسب تخصص در زمینه های انتخاب شده خود را با تعدادی از مزایای مربوط به شغل. خدمات فناوری اطلاعات به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بخش ارزشمند ترین کسب و کار.

    هزینه درآمد گواهی پیشرفته مختلف از یک مدرسه به دیگری است، به خصوص با توجه به در دسترس بودن جهانی از این برنامه ها. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد شهریه و هزینه، هر مدرسه تماس ارائه برنامه ای است که شما جالب است.

    فرصت های شغلی در زمینه فناوری اطلاعات فراوان است، اما ورود به شغل جذاب ترین ممکن است رقابت کند. گواهی پیشرفته می تواند درها را به آن موقعیت تقاضای بالا، که می تواند به طور بالقوه برای حقوق بالاتر و تحرک بیشتر می شود را باز کنید.فارغ التحصیلان با این گواهی ممکن است شغل در زمینه بهداشت و درمان را پیدا کنید، در کسب و کار شرکت ها، و در صنعت بازاریابی. گزینه های حرفه ای محبوب ترین در این زمینه عبارتند از آن مشاور، معمار ابر، کامپیوتر محقق پزشکی قانونی، و مدل داده ها.

    فرصت را به شرکت در این نوع برنامه ها در سراسر جهان وجود دارد. اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود را بدانید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.