Keystone logo

3 گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در امور مالی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در امور مالی

    برنامه های گواهی پیشرفته با فرصت برای به دست آوردن آموزش مداوم در مناطق خاص برای توسعه حرفه ای خود را ارائه دانش آموزان است. برنامه به طور کلی نیاز اضافی 30 ساعت برای تکمیل و معمولا تنها به کسانی که در حال حاضر به دست آورده مدرک کارشناسی ارشد در دسترس است.

    گواهی پیشرفته در امور مالی چیست؟ دانش آموزان در این برنامه معمولا به طور مستقیم از برنامه های کارشناسی ارشد خود را آمده و یا حرفه ای به دنبال ادامه اعتبارات آموزش و پرورش هستند. این دانش آموزان ممکن است از بانکی یا املاک و مستغلات پس زمینه آمده است. دانش آموزان مهارت های مورد استفاده در تهیه اطلاعات مالی، گزارش ها، و اظهارات سنگ تیز کردن. البته ممکن است استفاده از پیش بینی های مالی و یا چگونه به آماده سازی پرونده برای ممیزی را پوشش میدهد. دوره های آموزشی ممکن است شامل موضوعاتی مانند آماده سازی برای تشکیل پرونده مالیاتی، نگهداری از مدیریت مالی، و یا تجزیه و تحلیل جریان نقدی.

    این افراد که این را پیدا پیشرفته گواهی نگه آنها واجد شرایط به حرکت به موقعیت رقابتی است.حرفه ای با گواهی اغلب آزادی و تحرک در مسیر حرفه ای خود را افزایش داده اند. مهارت های تقویت در طول برنامه می تواند شرکت کنندگان زمانی که به دنبال پروژه ها و یا پیشرفت شغلی را لبه بیش از رقابت کنند.

    هزینه درآمد گواهی پیشرفته توسط موسسه آموزش، محل مدرسه، و مقدار زمان مورد نیاز برای تکمیل برنامه را تحت تاثیر قرار. برای اطلاعات خاص در مورد شهریه و هزینه برای برنامه از انتخاب شما، با دفتر پذیرش تماس از مدرسه.

    گواهی پیشرفته در امور مالی است که به منظور آماده سازی فارغ التحصیلان در رشته های تنظیمات شرکت های بزرگ و بین المللی است. فرصت های شغلی را می توان در جهان مدیریت مالی، برنامه ریزی مالی شخصی، و خدمات سرمایه گذاری شده است. عنوان شغلی ممکن است شامل تحلیلگر مالی، مشاور مالی، و یا مدیر امور مالی.سایر زمینه های استخدام فارغ التحصیلان امور مالی شامل شرکت های بزرگ تجاری و بانکی، سرمایه گذاری بانکی، صنعت بیمه، و املاک و مستغلات. با گواهی، فارغ التحصیلان اعتبار اضافی که ممکن است به فرصت های شغلی بهتر منجر شود.

    مالی صنعت زنده و سالم در بسیاری از مناطق جهان است که است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.