Keystone logo

8 گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (8)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات کسب و کار

گواهینامه های پیشرفته در درجه اول برای حرفه ای ها کار طراحی شده است. گواهی آموزش عملی در زمینه های افراد، که در حد عالی رساندن مهارت های خود و پیشبرد آنها در صنعت یا شرکت خود کمک فراهم می کند.

گواهی پیشرفته در کسب و کار، اقتصاد، و اداره چیست؟ این گواهینامه بینش به کسب و کار و اقتصادی روند فعلی، شیوه و برنامه های کاربردی فراهم می کند. این شهر همچنین دارای تمرکز قوی بر شیوه های مدیریت موثر و ماژول برای آماده سازی افراد برای نقش های مدیریتی. با این دوره، افراد آماده به درستی اجرا و توسعه کسب و کار می باشد.

گواهی پیشرفته در کسب و کار، اقتصاد، و اداره می تواند ثابت کند به هر دو فارغ التحصیلان و شرکت هایی که آنها را برای کار سودمند است. البته اجازه می دهد تا افراد به سنگ تیز کردن توانایی های-متقابل کارکردی خود را، که آنها را بیشتر با ارزش را به شرکت می کند.به همین دلیل، برخی از شرکت برای کارکنان برای حفظ گواهی پرداخت. در موارد دیگر، این گواهینامه می تواند کمک را یک فرد لبه بیش از رقابت خود را هنگامی که به دنبال اشتغال است.

گواهینامه های پیشرفته در قیمت وابسته به چند عامل متفاوت است. متوسط ​​هزینه موسسه شما انتخاب می کنید، موقعیت جغرافیایی، و این که آیا شما در محوطه دانشگاه تحصیل یا آنلاین کمک به تعیین هزینه.

گواهی پیشرفته در کسب و کار، اقتصاد، و اداره باز می شود تا درب گسترده ای از فرصت. با کیفیت بین رشته ای هر جزء، افراد آماده به کار در صنایع مختلف هستند و مجهز به انجام وظایف در ظرفیت های مختلف. اگر چه بیشتر فارغ التحصیلان حرفه ای کار فعلی هستند، این گواهینامه می تواند کمک به موقعیت آنها را به درون کار فعلی خود را پیشبرد و یا آماده آنها را برای پیشبرد به یک موقعیت بالاتر است.کسانی که به دنبال به دنبال شغلی جدید می تواند از انواع مسیرهای شغلی از جمله امور مالی، مدیریت کسب و کار، مشاوره، منابع انسانی و خیلی بیشتر را انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب یک برنامه گواهی پیشرفته ضروری است که برنامه سمت راست برای رفع نیازهای خود و مسیر شغلی مورد نظر شما پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های دوره خود را و به درخواست، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.