Keystone logo

3 گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی تحصیلات تکمیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی تحصیلات تکمیلی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی

    یک گواهینامه پیشرفته معمولا به عنوان بخشی از یک برنامه برای دانشجویان حرفه ای غیر لیسانس یا حرفه ای هایی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و امیدوارند که پیشرفت حرفه خود را افزایش دهند، به دست می آید. طول برنامه های گواهینامه متفاوت است، اما بیشتر آنها در یک تا دو سال تکمیل می شوند.

    گواهی پیشرفته در مطالعات غذایی و نوشیدنی چیست؟ همچنین به عنوان برنامه های مدیریت مهمان نوازی شناخته می شود، این پیشنهادات به سمت متخصصان و متخصصان مشتاق در صنعت رستوران متمرکز می شوند که می خواهند دانش خود را از غذا و نقش آبجو، شراب و ارواح در تجربه رستوران افزایش دهند. دوره ها ممکن است جفت شدن غذا و شراب، مدیریت آشامیدنی، پخت حرفه ای و آشپزی جهان را پوشش دهند.

    گواهینامه های پیشرفته در مطالعات غذایی و نوشیدنی به طور معمول انواع مختلفی از مهارت های عملی را ارائه می دهد که فراتر از حرفه ای بودن در صنعت آشپزی مفید است. دانش آموزان ممکن است به بودجه یاد بگیرند، برای تجزیه و تحلیل در حل مسئله، و نشان دادن مهارت های برنامه ریزی پیشرفته.

    مدیریت هتلداری تمایل دارد که یک برنامه محبوب در مدارس بین المللی باشد؛ هزینه ها در میان موسسات متفاوت است. توصیه می شود که دانش آموزان به طور مستقیم با هر مدرسه تماس بگیرند تا هزینه های تحصیل و هزینه ثبت نام را بررسی کنند.

    بسیاری از فرصت های حرفه ای هیجان انگیز ممکن است برای کسانی که دارای گواهینامه های پیشرفته در مطالعات غذایی و آشامیدنی هستند، اغلب در مقیاس جهانی، باز باشد. عناوین شغلی می تواند از سرور شراب، مدیر غذا، مدیر خدمات نوشیدنی و نویسنده کتاب آشپزی برای تحقیق سرآشپزته باشد. دانش آموزان معمولا این برنامه ها را با درک روند فعلی صنعت غذا و آشامیدنی و توانایی اعمال این دانش در مکان های متنوع و سریع حرکت می کنند.

    دوره های گواهینامه های پیشرفته در مطالعات غذایی و نوشیدنی در سطح بین المللی، به صورت تمام وقت یا به صورت پاره وقت ارائه می شود. برای پیدا کردن بهترین مدرسه برای شما، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.