Keystone logo

14 گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در مددکاری اجتماعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی فارغ التحصیلی
  • علوم اجتماعی
  • مددکاری اجتماعی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (14)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در مددکاری اجتماعی

    ثبت نام در یک برنامه گواهی تحصیل فارغ التحصیل می تواند یک راه برای دانش آموزان برای کسب دانش کارشناس در موضوعات خاص است که می تواند به فرصت های شغلی بیشتری منجر شود. این نوع برنامه معمولا برای هر کسی که مدرک لیسانس را به دست آورده است، در دسترس است.

    گواهی فارغ التحصیل در کار اجتماعی چیست؟ این برنامه اغلب از دوره هایی استفاده می کند که موضوعاتی مانند ناتوانی، سوء مصرف مواد مخدر و الکل و مطالعات خانواده را پوشش می دهد تا دانش آموزان را درک کاملی از نحوه کمک به خانواده های مبارزه کنند. مطالعات همچنین ممکن است بر روی موضوعاتی مانند روانشناسی تمرکز کنند تا دانش خود را درباره نحوه و به همین ترتیب که اعضای خانواده با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، متمرکز کنند. برنامه گاهی اوقات توسعه و پیاده سازی سیاست ها را برای کمک به دانشمندان به دست آوردن درک کامل در مورد چگونگی قوانین بر واحدهای خانوادگی را پوشش می دهد.

    شرکت کنندگان برنامه معمولا مهارت های مختلفی را در حالی که در یک برنامه گواهی تحصیلات تکمیلی ثبت نام می کنند، پرورش می دهند. مهارت هایی نظیر ارتباطات و حل مسئله ممکن است به تبلیغ های شغلی و حقوق بالاتر در آینده منجر شود، در حالی که تفکر تحلیلی در جنبه های مختلف زندگی مفید است.

    هیچ قیمت تعیین شده برای برنامه گواهی فارغ التحصیل وجود ندارد. از آنجا که هر دانشگاه دارای هزینه های مربوط به هزینه تحصیل، قیمت ها به شدت متفاوت است. عواملی همچون مکان برنامه همچنین می توانند بر هزینه تاثیر بگذارند.

    گواهی فارغ التحصیلی در کارهای اجتماعی معمولا افراد را برای انواع مختلف شغلی متقاعد می کند. بسیاری از آنها تصمیم می گیرند که مشاور شوند، در حالی که دیگران به عنوان مدیران خدمات خانواده مشغول به کار هستند. دانش آموزان می توانند حرفه ای را به عنوان کارشناسان خدمات خانواده و ارتباطات و یا افسران تحقیق و سیاست گذاری دنبال کنند. موقعیت ها به عنوان هماهنگ کننده برنامه های خانواده یا کارگران توسعه بین المللی نیز ممکن است در دسترس باشد.

    در حالی که برنامه های گواهی فارغ التحصیلی معمولا به صورت شخصی و آنلاین ارائه می شوند، بسیاری معتقدند که کلاس های درسی از راه دور به آنها اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتری نسبت به برنامه های خود داشته باشند. برای پیدا کردن دانشگاه مناسب، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، مستقیما با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.