Keystone logo

36 گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در مطالعات اقتصادی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی فارغ التحصیلی
  • مطالعات اقتصادی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (36)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در مطالعات اقتصادی

گواهی فارغ التحصیل در تعدادی از صنایع در دسترس هستند، و آنها را فراهم دانش پیشرفته برای حرفه ای ها در حال حاضر و دانشجویان تحصیلات تکمیلی. این برنامه ها در کالج ها و دانشگاه ها در سراسر جهان در دسترس هستند.

یک گواهی فارغ التحصیل در اقتصاد چیست؟ این برنامه برای دانشجویانی که می خواهند به توسعه دانش تحلیلی و تحقیقات خود را در این منطقه از کسب و کار طراحی شده است. این برنامه پیشرفته توسعه مهارت های در پیش بینی، اقتصاد سنجی، تجزیه و تحلیل کمی، اقتصاد مالی و تحقیقات بازار در هر دو مقیاس ملی و بین المللی. بسته به نوع برنامه، دانش آموزان ممکن است انتخابی که در مناطق خاص اقتصادی مانند رفتاری، توسعه، سازمان های صنعتی و یا ریسک مالی تمرکز را انتخاب نمایید. برنامه درسی است که اغلب بسیار انعطاف پذیر با توجه به این واقعیت است که بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر تمام وقت حرفه ای کسب و کار.

برخی از مزایای مربوط به درآمد این گواهی بهبود تحلیلی و مهارت حل مساله، که استعداد لازم برای یک شغل کسب و کار موفق هستند. فارغ التحصیلان که کسب این گواهی پیشرفته نیز قادر به رقابت برای شغل های پیشرفته تر در محل کار می باشد.

هزینه می تواند یک عامل بزرگ که در آن برنامه اقتصادی را انتخاب کنید. دانش آموزان را تشویق به در تماس با نهادهای مختلف و در مورد شهریه و سایر هزینه های که ممکن است با درآمد این گواهی در ارتباط است.

دانش آموزانی که تحصیل در رشته اقتصاد را از انواع مشاغل آنها می توانند از، بسته به منافع خود را انتخاب نمایید. نقش کسب و کار هستند شایعترین و اقتصادی حرفه ای نیز موفقیت در مراقبت های بهداشتی، حقوق، روابط بین الملل، دانشگاه، دولت، بخش اینترنت و سازمان های غیر انتفاعی را پیدا در حالی که برخی مشاغل در واقع اقتصاددان کلمه در عنوان، بسیاری از آنها را انجام دهد.نمونه هایی از سایر عناوین شغلی عبارتند از: مدیر مالی، تحلیلگر بودجه، مشاور اقتصادی، دبیر و خبرنگار کسب و کار.

اگر شما علاقه مند در مقایسه برنامه های مختلف می باشد، استفاده فروشگاه آنلاین ما. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.