Keystone logo

3 گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در هوانوردی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی فارغ التحصیلی
  • هوانوردی
رشته های تحصیلی
  • هوانوردی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در هوانوردی

    پس از مدرک کارشناسی، می توانید کمی بیشتر در مورد موضوع با گواهی فارغ التحصیل یاد بگیرید. کسب درآمد طول می کشد زمان کمتر از یک مدرک کارشناسی ارشد، اما هنوز هم توسط کارفرمایانی که به دنبال کارکنان تا به امروز هستند، به دنبال آن هستند.

    به طور خاص، چه گواهی فارغ التحصیل در هواپیما است؟ این نوع گواهینامه به طور کلی دارای پیش نیازهای مدرن است که می توانید با دیپلم دبیرستان و برخی تجربه های فنی شروع کنید. اکثر برنامه ها در مورد تئوری و تمرین در مورد طراحی و عملیات هواپیما به نظر می رسند. کارآموزی می تواند مناسب برای انتقال به مدارس دیگر برای دریافت مدرک لیسانس باشد. این دوره ها ممکن است شامل ایمنی هواپیمایی، آموزش پرواز، هواپیمایی مدنی و مهندسی هواپیما باشند.

    هوانوردی نیاز به مهارت های فنی و فیزیکی دارد و برخی از شما ممکن است یاد بگیرند شامل هماهنگی دست و چشم، توجه به جزئیات و عیب یابی مکانیکی. هر کدام از این ها می تواند در تنظیمات روزانه خود برای حل مشکلات جزئی مانند کافه یخ شکسته یا کلید های ماشین از دست رفته استفاده شود.

    انتخاب مدرسه شما می تواند هزینه گواهی فارغ التحصیل شما را تحت تاثیر قرار دهد. اندازه و مکان مدرسه برخی از عوامل درگیر در این تفاوت هزینه، و همچنین در دسترس بودن کلاس های آنلاین است. هنگام بودجه بندی برای گواهی، باید هزینه کتاب را نیز در نظر بگیرید.

    این که آیا شما بیشتر به سمت نظری یا کاربردی هواپیمایی متمرکز شده اید، می تواند بر شغل هایی که ممکن است واجد شرایط باشد، تاثیر بگذارد. موقعیت های نظری شامل هماهنگ کننده تعمیر، تحلیلگر داده ها و اپراتور تدارکات است. برای کارهای بیشتری در زمینه حمل و نقل هوایی، سعی کنید به عنوان یک خلبان، یک خلبان یا بازرس امنیتی جستجو کنید. شغل های هواپیمایی ممکن است شامل هواپیماها، هلیکوپتر ها یا حامل های هواپیما باشد. این مشاغل را می توان در کسب و کار، صنعت و دولت یافت.

    برای گواهینامه های تحصیلات تکمیلی در مدارس در سراسر جهان به هواپیمایی بروید. برخی از دوره های آنلاین را ارائه می دهند که اگر شما در حال کار هستند راحت تر است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.