Keystone logo

2 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در بازاریابی استراتژیک 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • بازاریابی استراتژیک
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در بازاریابی استراتژیک

بسیاری از دانشجویان علاقه مند به مطالعات پیشرفته، مجوز تحصیلات تکمیلی را انتخاب می کنند. ارائه شده توسط دانشگاه های دانشگاه بریتانیا، گواهینامه های تحصیلات تکمیلی با درجه های کارشناسی ارشد یا دیپلم کارشناسی ارشد قابل مقایسه است و ممکن است به اتمام برسد و از شش ماه تا چهار سال به اتمام برسد.

یک گواهی کارشناسی ارشد در بازاریابی استراتژیک چیست؟ مفاهیم و استراتژی های بازاریابی پیشرفته در هنگام پیگیری این درجه، دو تاکید اصلی هستند. دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که چگونه کمپین های بازاریابی چند کاناله را که شامل تبلیغات سنتی، بازاریابی دیجیتال، کمپین های ویروسی و سایر انواع تلاش های تبلیغاتی یکپارچه باشد، یاد بگیرند. سایر زمینه های مطالعه شامل رفتار مصرف کننده، روانشناسی تصمیم گیری های خرید، روابط عمومی و مدیریت رسانه های اجتماعی می شود.

مهارت های بازاریابی در تمام جنبه های زندگی و زندگی فردی، چه در فروش یک محصول و چه در ایده های خود، قابل استفاده است. دانش آموزان می توانند مهارت های نوشتن قانع کننده ای را بیاموزند که عمل خواننده را سریعا انجام دهند. مهارت های مدیریت پروژه را می توان در بسیاری از حرفه ها استفاده کرد.

هزینه تحصیل و تحصیل برای تکمیل یک برنامه گواهی تحصیلات تکمیلی می تواند بسته به طول برنامه و اینکه آیا کلاس ها به صورت آنلاین یا در یک محیط کلاس درس تحویل داده می شوند متفاوت باشد. محل تحصیل دانشگاه نیز می تواند هزینه هزینه حضور داشته باشد.

فارغ التحصیلان بازاریابی استراتژیک اغلب حرفه های بازاریابی بسیار جذاب، از جمله معاون رییس بازاریابی، مدیر حساب تبلیغات، خریدار رسانه یا مدیر روابط عمومی، را انتخاب می کنند. فارغ التحصیلان همچنین ممکن است موقعیت هایی از جمله مدیر محصول، مدیر محتوای وب، مدیر رویداد یا مدیر فروش و تبلیغاتی را انتخاب کنند. کسانی که در رفتار مصرف کننده علاقه مند هستند ممکن است مشاغل را به عنوان یک محقق بازار یا معاون رئیس خدمات مشتری پیدا کنند. فارغ التحصیلان دیگر مشاوران بازاریابی یا مدیران شرکت های تبلیغاتی خود می شوند.

در درجه های بازاریابی استراتژیک ممکن است به صورت آنلاین یا شخصی در جلسات کلاس درس ارائه شود. برنامه ها ممکن است بسته به نوع مدرسه به بازاریابی منطقه ای یا بین المللی متمرکز شوند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.