Keystone logo

1 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در جامعه شناسی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • علوم اجتماعی
  • جامعه شناسی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در جامعه شناسی

پس از اتمام مدرک کارشناسی، بسیاری از مردم تصمیم به آموزش بیشتر با گواهی کارشناسی ارشد. ترکیب یک سطح بالا از دشواری ها و مهارت های به دست با ارزش، یک گواهی کارشناسی ارشد می توانند رزومه کاری خود را بالا ببرد. کسانی که وقت ندارد برای اختصاص به کارشناسی ارشد گواهی کارشناسی ارشد کوتاه تر را انتخاب نمایید.

یک گواهی کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی چیست؟ جامعه شناسی است که در مورد جامعه از جهان و همچنین رفتار انسان است. یک برنامه با یک استرس در جامعه شناسی ممکن است یک معامله خوب از پژوهش، نوشتن و تجزیه و تحلیل تجربی است. بسیاری از برنامه های با یک مرور کلی از موضوع آغاز و در ادامه با موضوعات باریک تر. برخی از نمونه های درسی ممکن است شامل روش های پژوهش، روانشناسی اجتماعی، مشکلات اجتماعی و آمار. همانطور که دانش آموزان یاد بگیرند و رشد بیشتر، آنها ممکن است به موضوعات کلاس مانند تنوع فرهنگی، مطالعات جنسیتی، بوروکراسی و فرهنگ کار حفر کردن.بسیاری از دانش آموزان نیز در نگارش دانشگاهی، زبان عمومی و فن آوری در برنامه های جامعه شناسی آموزش داده است.

گواهی کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی کمک می کند تا شما را به راه جامعه کار می کند و نقش خود را درک کنید. شما می توانید بر روی مهارت های است که می تواند به وظایف کار انتقال حساب کند.

اگر چه یک برنامه گواهی کارشناسی ارشد می تواند مقرون به صرفه تر مدرک کارشناسی ارشد کامل است، در هزینه های ممکن است متفاوت باشد. قیمت به شما پرداخت می توانید اگر شما دارای یک کالج هزینه بالاتر از زندگی و یا شانس کمتر از ارائه کمک های مالی را تغییر دهید.

افراد جویای کار که گواهی کارشناسی ارشد ممکن است لبه بیش از دیگر متقاضیان است. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام آهنگ شما می خواهید تخصص جامعه شناسی خود را به شما را به سمت. اگر شما می خواهید برای کار در بخش خدمات به مردم، شما می توانید به عنوان یک مشاور، خدمات اجتماعی کارگر یا کارمند بهداشت روان کار می کنند. اگر شما همیشه از آموزش دیگران خواب، شما می توانید به عنوان یک معلم و یا استاد کار.اگر شما می خواهید برای ایجاد یک تفاوت در عدالت کیفری، شما می توانید در اصلاحات و یا توانبخشی کار. اگر شما همیشه خود را تصور انجام تحقیقات، شما می توانید در تجزیه و تحلیل داده کار می کنند.

از آن زمان تا ببینید که چگونه شما می توانید به اهداف خود اتفاق می افتد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.