Keystone logo

1 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در طراحی محصول 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • مطالعات طراحی
  • طراحی محصول
رشته های تحصیلی
  • مطالعات طراحی (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در طراحی محصول

    اغلب کمتر از سایر انواع تحصیلات تکمیلی، گواهی کارشناسی ارشد برای دانش آموزانی که دارای مدرک کارشناسی هستند در دسترس است. اگر دانش پژوهان تحصیلات کارشناسی خود را در یک زمینه غیر مرتبط دریافت می کنند، گاهی اوقات ممکن است جایگزین تجربه کاری شود.

    گواهی کارشناسی ارشد در طراحی محصول چیست؟ طراحی و ساخت محصول می تواند شامل طراحی، ایجاد و بهبود محصولات دیجیتال و فیزیکی باشد. با توجه به برنامه های مختلف، شما ممکن است به تخصص در طراحی دیجیتال یا مناطق بیشتری از قبیل طراحی مبلمان و طراحی بسته بندی اختصاص دهید. در اغلب موارد، شما باید فاکتورهای فیزیکی طراحی محصول را بررسی کنید، مانند ارگونومی و قابلیت دسترسی، و همچنین نام تجاری و بازاریابی مرتبط با استقرار موفقیت آمیز محصول. کارآموزی در این برنامه ها تمایل دارد بر توسعه نمونه کارها بر یادگیری نظری تاکید کند و اغلب به کار با مصرف کنندگان و مشتریان دنیای واقعی برای ایجاد یا بهبود محصولات مختلف نیاز دارد.

    طراحی محصول تمایل زیادی به همکاری دارد و دانش آموزانی که در این برنامه ها موفق عمل می کنند، می توانند مهارت های کار تیمی عالی را علاوه بر توانایی فنی با نرم افزار های مدل سازی و نرم افزارهای کامپیوتری توسعه دهند. این مهارت ها بعدها به فرصت های شغلی بیشتری می انجامد یا پل را به آموزش پیشرفته تر می رسانند.

    هیچ دو نهاد و یا برنامه های صدور گواهینامه از همان برنامه هزینه استفاده نمی کنند. تماس با مدارس آینده شما اغلب بهترین راه برای ارزیابی هزینه های کلی است و اطمینان حاصل کنید که برنامه با اهداف مالی شما منطبق باشد.

    با توجه به گستردگی طراحی محصول، می توانید فرصت هایی را در زمینه های متنوعی پیدا کنید، گرچه فناوری برای صنایع فارغ التحصیل نوعی صنعت است. موقعیت های احتمالی ممکن است شامل طراح محصول، استراتژیست محتوا، طراح تعامل، مهندس توسعه محصول یا تولید کننده محصول باشد، اما بسیاری از موقعیت های دیگر نیز در خارج از تکنولوژی وجود دارد. شغل های غیر فنی که ممکن است در دسترس باشند، در صنایع تولیدی و مدنی وجود دارد که مهارت های طراحی محصول برای طراحان صنعتی، طراحان مبلمان و تکنسین های نساجی حیاتی است.

    بسته به تمرکز گواهینامه تحصیلات تکمیلی خود را در طراحی محصول، ممکن است قادر به تکمیل برخی از یا همه کلاس های خود را آنلاین. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.