Keystone logo

1 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در قوانین محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • مطالعات حقوقی
  • مطالعات حقوق بین الملل
  • قوانین محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در قوانین محیط زیست

    گواهینامه های تحصیلات تکمیلی برای انواع مختلف رشته ها و موضوعات متنوع می تواند دانش آموزان را به جایگزینی مقرون به صرفه برای سایر سطوح عالی ارائه دهد. به طور معمول، دانش آموزان باید مدرک کارشناسی مرتبط با پذیرش در این برنامه ها را داشته باشند.

    گواهی کارشناسی ارشد در قانون محیط زیست چیست؟ اکثر محققان در این زمینه به بررسی منابع طبیعی و توزیع آنها می پردازند و عمیقا به قوانین مربوط به موضوعاتی چون تجارت منابع، توسعه تکنولوژی، مقررات و حفظ محیط زیست پرداخته اند. شما ممکن است فرصتی برای تخصص در زمینه های خاصی از قانون، مانند کسانی که در اطراف تمیز هوا و آب، حفاظت از گونه ها، و یا حفاظت از محیط زیست هستند. در نهایت، شما همچنین می توانید آموزش و پرورش در قانون کسب و کار مربوط به توسعه فن آوری های سبز مانند انرژی خورشیدی و باد دریافت کنید.

    اسناد حقوقی و تجزیه و تحلیل از میان مهارتهای فراوانی است که می توانید در طول تحصیل، و نیز مدیریت پروژه متخصص و توانایی های مشترک، توسعه یابید. این مهارتها علاوه بر آماده سازی شما برای آموزش پیشرفته، می توانند به شما در کنار یکدیگر از رقابت حرفه ای کمک کنند.

    هزینه ها می توانند تا حد زیادی بر تجربه کالج تاثیر بگذارند، بنابراین بهتر است هزینه های بالقوه را پیش از آن تحقیق کنید. بسیاری از مؤسسات بخش های مالی اختصاصی را برای کمک به سوالات و ارائه تخمین هزینه ارائه می دهند.

    این که آیا در بخش دولتی یا خصوصی، فرصت هایی برای متخصصان متخصص قانون زیست محیطی و مدارک حمایتی مناسب وجود دارد. وکلای انرژی، وکلا حفاظت، مشاوران انرژی و وکلا منابع طبیعی مقصد شغلی مشترک برای صاحبان گواهینامه هستند، اما شما همچنین می توانید حرفه ای را در زمینه های دیگر نیز دنبال کنید. کار در داخل دولت، مهارت های خود را می تواند خود را در مقامات در دستگاه های نظارتی مربوط به آب، زمین، انرژی و حفاظت از گونه های در معرض خطر خود را قرض دهد. به علاوه، ممکن است فرصتی را برای نشان دادن منافع تجاری و تضمین انطباق با الزامات قانونی به عنوان مدیر ریسک، مشاوره شرکت یا مشاور انطباق پیدا کنید.

    اگر چه برخی از فرصت های آنلاین ممکن است در دسترس باشد، اکثر دانش آموزان تکمیل گواهی کارشناسی ارشد در قانون زیست محیطی تحصیلات خود را تکمیل می کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.