Keystone logo

1 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در مددکاری اجتماعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • علوم اجتماعی
  • مددکاری اجتماعی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در مددکاری اجتماعی

    اغلب به منظور ارتقاء درجه سنتی استفاده می شود، یک گواهینامه تحصیلات تکمیلی ممکن است آموزش خاصی در یک منطقه از یک صنعت یا زمینه تحصیل فراهم کند. مدارک تحصیلی ارزانتر و سریع تر از تحصیلات تکمیلی هستند و دانش آموزان ممکن است به دلایل مختلف، از جمله پیشرفت حرفه ای یا افزایش تخصص، تکمیل کنند.

    گواهی کارشناسی ارشد در کار اجتماعی چیست؟ این دوره مطالعه به ارائه انواع مختلف کمک به افراد و جوامع می پردازد. کار اجتماعی اغلب به دنبال شناسایی مسائل شخصی و اجتماعی مانند مبارزات اقتصادی است. در حالی که شرکت در یک برنامه آموزشی، دانش آموزان ممکن است مهارت لازم برای بررسی انتقادی تحقیق و مطالعات را برای شناسایی مدارک معتبر برای استفاده در طول دوره های حرفه ای خود توسعه دهند. مباحث خاص مطالعه ممکن است شامل مدیریت درگیری، میانجیگری، نظریه رفتار، سلامت روان بالغ و توسعه جامعه باشد.

    در حالیکه در یک برنامه گواهی تحصیلات تکمیلی شرکت می کنند، ممکن است دانشجویان بتوانند از طریق اختلافات کارآمدی بیشتری داشته باشند، در استفاده از ارتباطات به طور موثر و درک اینکه چرا مردم به این کار عمل می کنند. مهارت های بین فردی در طول این دوره مطالعه می تواند در زندگی حرفه ای خود و در خارج از آن ارزشمند باشد.

    برخی از برنامه های گواهی نامه تحصیلات تکمیلی در یک کلاس سنتی در دسترس خواهند بود در حالی که دیگران کلاس های آنلاین را شامل می شوند. هر یک از این تنظیمات هزینه برنامه را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین دانش آموزان علاقمند باید به طور مستقیم با مدارس تماس بگیرند تا بهترین فرصت های خود را بررسی کنند.

    با تکمیل یک برنامه گواهینامه، فارغ التحصیلان ممکن است استخدام با ارزش در بسیاری از حرفه ها را پیدا کنند. بعضی از رایج ترین موقعیت ها عبارتند از کار در مراکز بهداشتی درمانی، مدارس و بیمارستان ها. بعضی از فارغ التحصیلان ممکن است به درمانگران زندان، تسهیل کنندگان کمک های اجتماعی، مدیران کلینیکی، مشاوران و یا کارکنان بهداشت خانگی و کارکنان بیمارستان بستری شوند. دیگر موقعیت های بالقوه شامل متخصصان برنامه خدمات بالینی، مدافعان جوان، مدیران مراقبت و کارکنان موردی است. یک گواهینامه ویژه فوق لیسانس می تواند موقعیت هایی مانند کارمند اجتماعی مراقبت تسکینی و یا کارمند پزشکی بالینی سالمندان را به دست آورد.

    کسب گواهی نامه تحصیلات تکمیلی می تواند منجر به فرصت های شغلی فراوان شود. برنامه های آموزشی آنلاین و سنتی در سراسر جهان وجود دارد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.