Keystone logo

2 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • مطالعات محیط زیست
  • مدیریت محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (2)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت محیط زیست

    به دنبال یک گواهی کارشناسی ارشد یکی از راه های است که دانش آموزان می توانند دانش اضافی در یک منطقه خاص بدون وارد کردن به یک برنامه درجه کامل به دست آوردن است. این برنامه ها در موضوعات مختلف در دسترس هستند.

    یک گواهی کارشناسی ارشد در مدیریت زیست محیطی چیست؟ این برنامه برای کارشناسان محیط زیست در حال حاضر که می خواهم به توسعه بیشتر مهارت های خود را به کار در نقش پیشرو در دولت، کسب و کار، و جوامع محلی طراحی شده است. برنامه درسی است که اغلب در مسایل جهانی مانند حفاظت از انرژی و تغییرات آب و هوا، و چگونه سیاست، حفاظت و مدیریت فعال می تواند محیط زیست بهبود متمرکز شده است. هر برنامه متفاوت خواهد بود اما دانش آموزان ممکن است سیستم های مدیریت مختلف را یاد بگیرند و کار بر روی اجرای پروژه های جدید برای توسعه است.

    این برنامه برای کسانی که پرشور در مورد محیط زیست هستند و می خواهند به نقش مستقیم در موثر بر سیاست های مربوط به آن را دارند مفید است.فارغ التحصیلان با گواهی کارشناسی ارشد اغلب بیش از کسانی که تنها مدرک کارشناسی باید یک مزیت رقابتی.

    دانش آموزان که علاقه مند به مدیریت زیست محیطی اغلب هزینه در باب که مدرسه برای شرکت در نظر بگیرند. از آنجا که شهریه می توانید تعداد زیادی از یک موسسه بین المللی دیگر متفاوت است، مهم است که برای تماس با مدارس به طور مستقیم به پیدا کردن دقیقا چه تعهدات مالی انتظار می رود.

    انواع بسیاری از کارفرمایان که به دنبال افراد با این سطح و نوع آموزش و پرورش وجود دارد. فارغ التحصیلان ممکن است کار در دولت محلی و یا ملی پیدا کنید، در انواع صنایع، در مشاوره در سراسر جهان، و در سازمان های اجتماعی. عنوان شغلی ممکن است شامل مدیر فرهنگی و زمین منابع، متخصص انطباق زیست محیطی، مدیر منابع حوضه، مدیر آموزش و پرورش محیط زیست، کارشناس سیاست و مدیر واکنش های اضطراری.

    یکی از ساده ترین راه برای مقایسه برنامه های مختلف به استفاده از پایگاه داده آنلاین ما. در حال حاضر شروع، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.