Keystone logo

6 گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات مدیریت 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • مطالعات مدیریت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات مدیریت

گواهی کارشناسی ارشد به طور کلی طول می کشد یک یا دو ترم برای تکمیل و نیاز به چند کلاس که زمینه خاصی از مطالعه را پوشش می دهد. اغلب دانشجویان پس از کسب مدرک لیسانس در زمینه های مرتبط و یا متفاوت، این نوع گواهینامه را دنبال می کنند.

گواهی کارشناسی ارشد در ادارات دولتی چیست؟ دانش آموزان ممکن است کلاس هایی را که به آنها آموزش می دهد که چگونه مهارت های مدیریت خود را در حین پیگیری این گواهی آموزش دهند. برخی از کلاس ها می توانند شامل مدیریت دولتی و نحوه استفاده از آن در فرآیند سیاست، مدیریت سازمان عمومی، بودجه عمومی و مدیریت منابع انسانی باشند. همچنین ممکن است در برنامه ارزیابی برنامه عمومی، مدرک و مدیریت قرارداد و سیاست عمومی وجود داشته باشد.

دانش آموزان ممکن است در مورد چگونگی ارتقاء مهارت های مدیریتی خود در حین پیگیری این گواهی یاد بگیرند، که می تواند به آنها کمک کند جایگاه خود را در یک موقعیت اداری تقویت کنند. آنها همچنین می توانند مهارت های مدیریت زمان بندی و زمان بندی خود را بهبود بخشند که می تواند به آنها کمک کند تا حقوق و دستمزد بالاتر در آینده را تامین کنند.

هزینه کل درآمد یک گواهی کارشناسی ارشد در مطالعات اداری بسته به چندین عامل متفاوت است. این ممکن است شامل مواردی باشد که در آن مدرسه واقع شده است، چه مدت طول می کشد تا برنامه گواهی را تکمیل کند، و چه مواد لازم برای تکمیل گواهی.

پس از این نوع گواهی تحصیلات تکمیلی، فارغ التحصیلان می توانند بسیاری از مسیرهای حرفه ای مختلف را دنبال کنند. برای مثال برخی ممکن است به عنوان یک مدیر در زمینه آموزش، به عنوان یک مشاور عمومی اداری و یا به عنوان مدیر اجرایی یک سازمان خصوصی یا عمومی کار کنند. افرادی که دارای این گواهینامه میباشند نیز به عنوان یک مدیر برنامه، مدیر شهری، یک برنامه ریز شهری یا یک رهبر انجمن برای یک نهاد دولتی یا غیر انتفاعی مشغول به کار هستند.

بسیاری از برنامه های گواهی فارغ التحصیل در مطالعات اداری در سراسر جهان وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی موجود و بصورت آنلاین و آنلاین، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.